Leervet

Misschien een rare vraag maar wie vet zijn leren horlogebandje wel eens in?:face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik

Ik

Met wat? Ik zoek nog een goed product voor mijn schoenen.

1 like

file_name_11349

3 likes

Jep , dat gebruik ik ook
rapide-leervet-voetbalschoen

Mijn beste,

Idem dito!!
Gebruik ik ook!!
Bestaat zowel in kleur of naturel.

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Toen mijn Rapide op was heb ik een pot Multiwax bij de van Haren (schoenenwinkel) gekocht een combinatie van bijenwas en carnaubawas. Fijn spul en ruikt heerlijk.

Op suède alleen maar van die vochtafstotende spray, gelijk op nieuwe banden, en daarna regelmatig nabehandelen.

Niet iedere band mag je invetten, sommige fabrikanten behandelen ze zelf voor met een goedje. Ik zou eerst de instructies van de horlogebandenfabrikant lezen of het wel goed voor je bandje is.

Rapide is top spul. Gebruik het ook voor mijn schoenen. Aanrader.

Hier ook, en inderdaad met Rapide :+1:

Ik gebruik schoensmeer van Defensie. Prima spul, het blijft afgeven

1 like

Rapide is voor leren jassen en kistjes … voor horlogebandjes zou ik toch iets kiezen wat sneller intrekt.

Zelf nooit geprobeerd, maar ik heb weleens gehoord dat Nivea creme (uit het blauwe potje) een goede leerconditioner is.

Gebruik ledervet dat je kunt krijgen voor meubels e/o autostoelen e/o kangeroelederen motorpakken zou ik zeggen.

Rapide inderdaad. Voor mijn schoenen. Horlogebandjes smeer ik er niet mee in. Maar prima spul.

Nee, ik maak de grap niet!!!

:stuck_out_tongue:

“I don’t want fop goddammit I’m a Dapper Dan man”

image

Sorry voor de off topic moest ff…:sunglasses::grin:

@HanDavinci

3 likes

Wellicht is van die kleurloze schoencrème beter bedenk ik mij net. Niet zo vettig maar voedt wel en glanst mooi.

1 like

Haha jij bent echt rap inderdaad

3 likes

Haha. Zou er ook speciaal Kroepoek vet zijn? :wink:

4 likes