LeftLiner

Vandaag de Blurtle verkocht aan Dennis aka @Leftliner. Snelle en prettige communicatie, echte horloge enthousiasteling en aardige gozer. Tot een volgende deal Dennis!

1 like

vandaag ruildeal met Dennis gedaan.
Erg soepele communicatie en gastvrij ontvangst bij hem thuis.
Zeker een aanrader!
Dennis bedankt!

1 like

Net een horloge overgenomen van Dennis aka @LeftLiner.
Vanwege de afstand heb ik moeten afspreken om het op te sturen. We hebben even gebeld om te af te spreken hoe we het gingen aanpakken en alles is perfect verlopen. Het horloge was echt stevig verpakt en helemaal volgens beschrijving!
Goeie communicatie, man van zijn woord, top!:ok_hand:

1 like

niet goed gekeken voordat ik een nieuw topic opende: Leftliner

1 like

Horloge van Dennis overgenomen. Vanwege de reisafstand vanuit het Noorden niet persoonlijk gesproken, maar kwam vandaag bombproof via de pakketdienst binnen.
Prima, snelle communicatie. Horloge ook helemaal volgens beschrijving. Aanrader.
Tot de volgende keer. :+1:

1 like

Afgelopen weekend kreeg ik een pakketje van Dennis met de Seiko SARB065 ‘cocktail time’. Hij had de boel goed verpakt en het horloge ziet er perfect uit. Van tevoren hebben we even contact gehad per telefoon. Dennis is een betrouwbare verkoper, communicatie verliep vlot. Goede ervaring :+1:t2:

1 like

Dennis heeft vandaag een horloge van me overgenomen. Zodra het horloge in de verkoop kwam reserveerde Dennis hem gelijk.
Vandaag gezellige deal gesloten onder het genot van een frisje. Als ik wat fitter was geweest zouden we zo ook wat pilskes hebben kunnen pakken. Wellicht een volgende keer.
Dennis bedankt, en graag nog eens.
Aanrader!

1 like

Hirsch rallybandje overgenomen van Dennis. Ik kan de goede ervaringen hier alleen maar bevestigen. Correct en snel.
En wat kan die man het spul goed verpakken, de band kwam er stukken beter uit dan dat die er in ging :grinning:
Dennis, bedankt.

1 like

Hirsch-band overgenomen van @LeftLiner. Supersnelle communicatie en verzending. Mooie band. Helemaal top dus :+1:

1 like

Band overgenomen van @LeftLiner overgenomen. Top service en goed verpakt.

1 like

Mooi! Staat top!
Veel plezier ermee :+1:t2:

In mijn eerste week op HF. Wat bandjes overgenomen van Dennis @LeftLiner. En beloofd zodra ik een recensie mocht schrijven dit zeker nog even te doen. Bij deze de recensie: bandjes waren boven verwachting en zeer goed in prijs kwaliteit verhouding. Zeer snelle en goede verzending nogmaals dank.

1 like

Vandaag een zeer fraai horloge overgenomen van Dennis. (Een oude bekende) leuk hoe het kan lopen.
Gezellige vlotte deal! Absoluut een aanrader!
Niks dan lof

1 like

Gave Seiko Turtle overgenomen van Dennis a.k.a @LeftLiner zoals beschreven :ok_hand:t2: … Prettige en snelle communicatie :+1:t2::smiley:

Aanrader om zaken mee te doen!!

Dennis bedankt :+1:t2::slight_smile:

Band overgenomen van @LeftLiner, superrr snelle service bedankt! :pray: :+1::+1::+1:

1 like

Genoegen is wederzijds :+1:t2:

1 like

Prettig en duidelijk contact vooraf met Dennis @LeftLiner gehad en uiteindelijk face to face afgesproken.
Uiteraard horloges gebabbeld en vertrokken met Dennis’ horloge.
Dennis bedankt :+1:

1 like

Vlotte deal gemaakt met @LeftLiner, en vervolgens een vlotte persoonlijke overdracht. No-nonsense en to the point, zoals het heurt! Tot de volgende :ok_hand::muscle:

1 like

SKX van @LeftLiner overgenomen. Fijne communicatie, staat horloge was precies zoals aangegeven in zijn advertentie en keurig verpakt verzonden. Warm aanbevolen! :+1:t3::facepunch:t3:

1 like

Apple Watch van Dennis (@LeftLiner) overgenomen voor dochterlief. Prettige en vlotte communicatie. Snelle en goed ingepakte verzending.

Thnx Dennis👍🏽

1 like