Mooie maat, 38.5 mm.
100 uren power.
Diverse uitvoeringen
Geel goud. Rose goud. Met diamanten.
Wel even de diverse foto’s aanklikken respectievelijk swipen:
Ook geschikt voor mannen??
Mooie maat, 38.5 mm.
100 uren power.
Diverse uitvoeringen
Geel goud. Rose goud. Met diamanten.
Wel even de diverse foto’s aanklikken respectievelijk swipen:
Ook geschikt voor mannen??
Als die het mooi vinden, waarom niet? Iemand maakte ooit de opmerking: “If you want to design a women’s watch, shrink it and pink it”- maar van beide lijkt me hier geen sprake, dit is gewoon een heel mooi, stijlvol en interessant vormgegeven stuk. 38,5 mm is voor vrijwel iedereen een uitstekend draagbaar formaat.
Sowieso vind ik de hele onderverdeling tussen heren- en dameshorloges een beetje 1970. Draag gewoon wat je mooi en comfortabel vindt, ongeacht wie of wat je bent.
Is je caps lock blijven hangen?
Ik beschouw alle horloges als genderloos. Niet om woke te doen maar omdat ik zelf wel bepaal wat ik mooi vind en wil dragen en omdat ik het zelfde verwacht van iedereen om mij heen.
Interessant, sure. Mooi en stijlvol? Daar krijg je van mij frisse tegenwind. Wat een horreur. Ik waardeer karikaturen in het ochtendblad, maar niet aan de pols.
Ik sluit me graag bij @WJH aan, in dier voege dat gender daar niets mee te maken heeft.
Leuk en lekker anders, maar niet voor mij, niet mijn smaak.
Ook te gebruiken als kaasstolp, handig!
Ik had niet anders verwacht Ik ben groot fan van afwijkende ontwerpen, en dat is niet iedereen, dat begrijp ik. Binnen de catalogus van MB&F zijn veel uitzinniger ontwerpen te vinden dan dit model, maar uiteraard moet je ook deze nog steeds niet vergelijken met een traditionele dresswatch zoals bijvoorbeeld Cartier of Breguet ze maken.
is heel persoonlijk. Ik vind toevallig van wel.
Met name deze:
Uiteraard is ook dit een kwestie van persoonlijke voorkeur en smaak. Ik weet dat ik geen smaak heb, heb ik al jaren niet, komt ook nooit meer goed. Toch denk ik dat niemand steekhoudend zal kunnen beweren dat geen van deze synoniemen voor stijlvol van toepassing zijn.
Overigens zie je dat ik in de laatste zin van mijn reply iets vergelijkbaars zeg als
Zijn we het in elk geval toch ergens over eens
Zeker een leuk model, keer iets anders.
Vanaf 123k chf, are you mad???
Ook door de hoogte van het glas zal je hem met regelmaat ergens tegenaan butsen, glaasje vervangen zal wel een kostepostje worden waar je regelmatig aan mag geloven
De vraag stellen is hem al beantwoorden, zie verschillende foto’s met heren polsen dus ja.
Mooi en bijzonder. En ver buiten mijn budget. Anders zou ik hem overwegen.
En inderdaad: dameshorloge, herenhorloge…allemaal onzin. Eigen smaak, eigen presentatie, daar gaat het om.
Niet voor échte mannen
Mega gaaf! Qua techniek, als sculptuur etc.
Is het smaakvol? Dat is persoonlijk uiteraard, maar ik vind van wel. Het ligt een beetje aan de rest van het ‘plaatje’. Ik zie dit horloge voor me in een setting met een groot kasteel met landgoed, paarden, een Rolls etc.
Is het draagbaar en handig? Voor mij niet in ieder geval.
Zou ik het kopen? Neh, waarschijnlijk niet, al heb ik zelf ook horloges in bezit die ik nauwelijks draag (dragen niet lekker, zijn niet echt handig etc), en voornamelijk heb voor het ontwerp etc. Zoals mijn Octo Finissimo.
Vind ik het gaaf dat dit gemaakt wordt? Absoluut!