Leinbach Watch roll

Super bedankt :slight_smile:. Ik ben heel erg benieuwd en zal hem binnenkort posten met mijn horloges er in :ok_hand:

1 like

Erg mooi met de initialen er in, super.

2 likes

Jammer dat je “olive green valets” uitverkocht zijn, anders had ik die er meteen achteraan besteld.
Mocht je ze weer hebben hoor ik het graag :ok_hand:t3:

2 likes

Maakt de ervaring zo veel malen leuker :wink: Helemaal als het onverwachts is. :ok_hand:

3 likes

Ook niet onbelangrijk bij een watch roll is de omvang van de kussens. Bij sommige verkopers worden deze op maat gemaakt voor je polsomtrek

2 likes

Eens, sommige merken hebben ze ook in 3 maten.

1 like

Dank u. :rofl::rofl::rofl:

2 likes

Ho ho. Ik heb een uitstekende verhouding (en goeie ervaringen) met diverse grijze handelaren. Zowel hier op het forum bekend als ook in het verre buitenland en gewoon bij de oosterburen. Niks tegen handelaren.

Maar aangezien de verboden op actieve handel en zo hier op het forum bijzonder stringent worden nageleefd raden we mensen aan om hier gewoon meer als liefhebber onderweg te zijn, da’s al. En eerlijk is eerlijk, ik heb hier met onze huis GS - en Chronomaster dealer fijn zitten keuvelen, dus dat die dan een accountje heeft waarvan ik weet dat die aan een specifieke site is gekoppeld deert me niet.

Datzelfde geld voor de liefhebbers hier die een handeltje in pouches en zo hebben. :slightly_smiling_face: You know who you are.

Veur die lui die geweun een baandje hebben met 'n gesp is dit gain probleem, mien jong. Gespen zijn namelijk prima te “re-sizen zonder gereedschap”

2 likes

Ik geef zelf voorkeur aan een watch roll met schuif systeem. En kussentjes zoals die van Rolex dat is perfect voor elke polsmaat.
Kussentjes en schuifsysteem zoals bij onderstaande rol. :arrow_down:

https://www.marktplaats.nl/v/kleding-heren/heren-kledingpakketten/m2018714928-crazy-horse-hexagon-lederen-watch-roll-horloge-rol-doos

€500 is echt belachelijk dan de rollen van Watchpouch zien er beter uit voor 1/3 van de prijs.

Kijk dat klinkt goed!

Nee ben hier nog steeds als liefhebber. Met het bedrijf overigens ook nog steeds een liefhebber oftewel een uit de hand gelopen hobby.

In mijn bio ook geen link naar websites of iets dergelijks, en dit ben ik van plan om zo te houden.

Yep;

1 like

Ik heb de watchroll van NH watches binnen. Bedankt Nick!

6 likes

mooie geste!

1 like