Wat vinden jullie van de Leinbach watch roll die volgende week uit komt? Dit is de collectie van youtuber Jenni Elle. Het ziet er gaaf uit, maar 500 euro voor een watch roll is wel heel erg veel.
Als je lekker teveel geld hebt zeker doen, maar anders…
Bestaat er een watch roll roll om te voorkomen dat deze beschadigd raakt?
In leer en voor 29,95…en is getest op vakantie. Dikke prima!
Kleur mocht anders maar kado van mijn dochters…
Net als met de gekleurde iMac op apple.com ziet het geheel van alle kleuren er fris en fruitig uit. Ik vermoed echter dat de “Tropical” er gewoon uit ziet als “oranje” du moment 'ie uit m’n reiskoffer op tafel belandt.
Ik zie niets bijzonders aan dat ontwerp, en ik zie ook geen leersoorten waar ik van schrik. Voor 150 ballen begreep ik het nog een keer, maar voor 500 zijn ze van het padje af. En die foto van hen zelf met die jogging pakken… allemachtig, zo presenteer je je toch niet? Wat een kneuterigheid. Die site ook, met al die vet gedrukte tekst om bepaalde punten te accentueren… Ik zou nog geen doos lucifers van die gasten kopen al waren ze de laatste op aarde, op die manier.
Het heeft een heel erg hoog Spaghetti Scametti gehalte.
Als je die veel gebruikt gaat die kleur vanzelf leven.
Beetje helpen met olijfolie werkt ook altijd!
overpriced prullaria al met al, vraag me af of zij dit zelf produceren…
Custom bij @watchpouch
Alle kleuren, verschillende stoffen enz.
Pouches of rolls
Aantal HFers heeft zo’n ding van Wesley.
He TS @Nelisje!
Mocht je nou op zoek zijn naar een leuke watchroll om je horloges in op te bergen, stuur mij dan even een privé bericht met jouw gegevens, stuur ik er gratis eentje naar je op.
Groet,
Nick
NHwatches
Kijk, dat is nog eens een mooi aanbod. Deze is in mijn ogen nog mooier ook!
Eens!
Hele mooie ook @watchpouch, voor mij zijn de Watchrolls en Pouches een leuke accessoires om bij verkopen aan klanten mee te geven. Puur gedaan voor een leuke ervaring bij de aankoop van een horloge.
Ook handig voor nieuwe klanten om met mijn service en dienstverlening kennis te maken.
Lekker Nick. Doe jij even een Oprah?
Kunnen we altijd goed gebruiken. Goede reclame
Haha scherp, wellicht binnenkort maar eens een topic gaan aanmaken voor een 2e voorstelronde.
Kan helaas niet hele partijen watchrolls gaan versturen maar ik heb wel ook hele leuke watchpouches waar ik eens een actie mee op kan zetten als er wat animo voor is binnen HF.
Als Nick de liefhebber? Prima. Als de zoveelste handelaar met een eigen site? mweh.
In ieder geval fijn om een ongezouten HF mening te krijgen. Bevestigd ook dat het idee rondom het weggeven van de accessoires niet heel handig is op het HF aangezien de meningen toch al niet mals zijn inzake de ‘‘grijze handelaren’’ vreselijke term overigens. Ben voorlopig nog lekker hobbymatig bezig, moet niet te veel op werken gaan lijken.
Al doende leert men, thanks @BadgeandBezel