Ik vind het wel wat: https://www.youtube.com/watch?v=s3E_6uhMBuw
Ik ook niet
Hmm, leuk op zichzelf, maar het speciale van die eerste fxd en dat marine nationale verhaal (was misschien al dunne marketing natuurlijk) verdunt wel aardig zo.
Is er al een plaatje van het deksel?
USN 23 inscriptie?
Wow.
Echt zo vernieuwend.
Geweldig toch, die tudor sub zal nooit komen, alsnog hopen fanboys bij elke release.
Nope
Ieder jaar is het opnieuw hilarisch dat die verwachtingen nog steeds zijn
Zeker als ik hoor dat deze geen bidirectionele bezel meer heeft. Meer dan een tandje ongeĂŻnspireerd zo, als dat klopt. Had dan exact hetzelfde horloge gemaakt, maar dan in zwart.
Heette dat niet gewoon een BB54?
Als mensen Tudor nou eens gewoon Tudors lieten maken, en als ze een Rolex wilden, dat ze dan een Rolex kochten, was dat dan niet opgelost?
Amen
Was ooit de echte poor mans rolex natuurlijk… zonder rolex niet tudor.
Modern tudor kopieert nog steeds ouwe rolex. Los zien blijft lastig.
ok hartstikke duidelijk, Tudor geeft nu hiermee zelf een reden waarom iemand geen Tudor zou moeten aanschaffen…knap gedaan marketing Tudor
Even voor de duidelijkheid, geen commentaar op jou, want ik weet niet hoe jij erover denkt.
Maar dat poor mans Rolex vond iedereen vroeger helemaal prima, maar nu is dat blijkbaar ineens een probleem voor sommige. Tudor is tenminste nog betaalbaar en een prima alternatief voor sommige modellen van Rolex. (diegene die lijken op…) Daarbij genoeg eigen ontwerpen. En als ze al het dna van Rolex gebruiken: alle recht toe. Daarbij vind ik de meeste modellen met snowflake wijzer juist mooier dan alles van Rolex. Daarbij zijn de prijzen van Rolex natuurlijk ook echt niet normaal meer. Tudor is nog tegenaan te sparen.
Oh, for f#ck’s sake. Doe dan even een plaatje!!!
Zodat niet iedereen een compeet YT-filmpje hoeft te kijken!
Fixed spring bars = een no-go voor mij. Verder wel o.k…
Ieder zijn smaak Ed
Ik vond dat wel lekker eigenlijk. Ik had eens een cwc en dat was gewoon iedere keer een nato naar keuze erop gooien en gaan.
Ik vind dit een mooie release.
Ruig, sterk… modern. Eigenlijk zou 007 liever dit dragen als hij niet vast zat aan Omega
(Nog liever een Squale natuurlijk)
Heeft Rolex eigenlijk fixed springbar modellen?
Voorheen de Milsub natuurlijk. Verder durf ik het je niet te zeggen eigenlijk. (Iemand met meer verstand van Rolex nodig)
Ho ho, hommage is woord waar het zich onder schuil houdt
Hierover gesproken, recent de uitspraak over de rechten hiervan waar Rolex geen aanspraak op kan maken:
Interessant, dank voor het delen!
Had deze uitgebracht in 40mm met gewone lugs en een verstelbare clasp en je had een klapper gehad.
Tsja, misschien zit hier het probleem… ik zie vooral een mooi merk met een eigen stijl, eigen manufacture-uurwerken, en erg goede afwerking. Over “achterlopen” en andere klachten heb ik nog nooit iemand gehoord, persoonlijk.