Is dit model gefocust op sporters of echt specifiek voor sauna bezoekers? Waar zijn de mode & reset knoppen voor als er geen subdials op het gezicht te zien zijn?
Wel een leuk bandje, waarschijnlijk bij een kleiner model horloge.
Om je sauna-sessies te timen, welke functie er dan ook op zit. Daarnaast wil je altijd wel eens weten hoe laat het is toch (hoe laat gaan we lunchen, hoe lang hebben we nog voordat we naar huis moeten, hoe laat is de volgende opgieting, etc…)
Wellicht dat ik hier niet helemaal de noodzaak van inzie. Het bied natuurlijk wel een optie aan voor mensen die geen chronograaf willen of kunnen gebruiken in zulke warme temperaturen.
Ik kwam door die Casio bij dit forum! Ik snap gebruik van horloge helemaal! Puur voor de tijd; ja als zandloper maar ook als je ergens bent waar geen klok hangt en je een opgieting niet wilt missen. Heb tijdelijk oplossing maar zoek ook permanent sauna proof horloge wat geen Smart Watch oid hoeft te zijn.
Een casio w217h werkt perfect in meerdere sauna types. Van stoom tot Zweeds en infrarood. Mijn standaard ‘welness’ horloge.
Vaak heeft een welness, onopvallende of verborgen klokken, zodat ‘je de tijd even kan vergeten’. Zwaar irritant, vandaar dat ik de gok waagde en met succes. Word niet warm, je wast hem gewoon af en hij blijft zelfs waterdicht in de temperatuur verschillen van sauna naar dompelbad.
Mocht die stuk dan, heb je voor minder dan 3 tientjes een nieuwe.