Lekker kwijlen

Mag ik je er trouwens wel op wijzen dat IWC een zwitsers merk is.
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=schaffhausen&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x47907f5e15b7650d:0xdfe3a298703e4be7,Schaffhausen,+Switzerland&gl=nl&sa=X&ei=XAQtUN7vO8WxhAeIrIC4CQ&ved=0CA4Q8gEwAQ
Dat je nu net mijn favoriete merk niet goed kent :wink:

Erg leuk topic! :~

neptukker Schreef:

Mag ik je er trouwens wel op wijzen dat IWC een
zwitsers merk is.
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=schaffhausen&um
=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x47907f5e15b7650d:0xdfe3a29
8703e4be7,Schaffhausen,+Switzerland&gl=nl&sa=X&ei=
XAQtUN7vO8WxhAeIrIC4CQ&ved=0CA4Q8gEwAQ
Dat je nu net mijn favoriete merk niet goed kent
:wink:

Sorry voor deze fout! Het is weliswaar maar een paar kilometer, maar Schaffhausen ligt inderdaad in Zwitserland :stuck_out_tongue:

dalecooper Schreef:

Leuk topic! Ben zelf op zoek naar de catalogus van
Richard Mille maar kan op de website weinig info
vinden… Heb nu maar een mailtje gestuurd naar een
leverancier in Frankrijk…

Een AD in Zwitserland vertelde mij dat RM geen ‘echte’ catalogus heeft. Ik vond het persoonlijk behoorlijk raar, maar ze hadden enkel een klein boekje (klein tijdschriftje) met een afbeelding van de verschillende modellen, zonder verdere informatie. Een beetje zoals de simpelere catalogus van Patek. Ik kreeg ter compensatie wel een mooie lederen USB stick van Richard Mille met alle modellen etc.

Leuke review! Vooral de catalogi van Nomos en Sinn zien er spannend uit. Misschien ook maar eens bestellen …

Ik ben er ook eens even een paar avondjes voor gaan zitten en heb inmiddes over de 250 catalogi ontvangen.Het is een mooie collectie geworden.

Zeker smullen die boekjes. Tegenwoordig bekijk ik het online, maar vroeger was het lekker bladeren.

martw Schreef:

Ik ben er ook eens even een paar avondjes voor
gaan zitten en heb inmiddes over de 250 catalogi
ontvangen.Het is een mooie collectie geworden.

Wow! 250? Dat is wel absurd veel. Mijn doel was niet zoveel mogelijk, maar alleen van merken die ik echt interessant vind.

@marnix: bladeren in een boekje vind ik toch nogsteeds fijner dan op de website, geeft toch een hele andere beleving. Daarnaast vind ik dat veel merken een erg slechte en onoverzichtelijke website hebben.

::o Ik wist niet dat zoveel merken een catalogus aanbieden? Ofja: Eigenlijk ken ik gewoon niet zoveel merken:+

maardein Schreef:

@marnix: bladeren in een boekje vind ik toch
nogsteeds fijner dan op de website, geeft toch een
hele andere beleving. Daarnaast vind ik dat veel
merken een erg slechte en onoverzichtelijke
website hebben.

Klopt, maar er staat op Google ook zoveel mooie foto’s. En op Horlogeforum overigens ook :wink:

Mijn vrienden van IWC hebben nog niet mijn brievenbus gevuld ;-(

We wachten rustig af.

Erg inspirerend topic (en leuk)… bedankt!

Ik heb ook je voorbeeld gevolgd, 2 leuke catalogi gescoord. Erg leuk!

neptukker Schreef:

Mijn vrienden van IWC hebben nog niet mijn
brievenbus gevuld ;-(

We wachten rustig af.

Bij mij duurde die van IWC ook redelijk lang, kan wel een maandje duren ofso. Terwijl ik een paar andere binnen 3 dagen binnen had…

Bedankt allen voor het opkrikken van de prijzen :+

Ik voel me soms een beetje schuldig om zo een mooie catalogus mee te nemen, terwijl ik er niet (zeker) een horloge koop.

Ik ga ze ook maar weer eens bestellen :)!