Misschien heb jij een 39-millimeter Rolex, die van mij is 36 millimeter breed.
Die van mij is 40mm, zoals in mijn avatar. Stalen versies hebben een kleinere doos
Ah, weer wat geleerd.
Valt me wel op dat sommige merken veel tijd in de dozen steken. Enkelen zijn haast kunstwerkjes op zichzelf. Voor mij is het uiteindelijk de verpakking en meer niet. Lekker wegleggen en bij een verkoop komen ze weer in beeld.
Horloges zijn beleving. De verpakking maakt daar onderdeel van uit en wij betalen voor die beleving. Ik ook.
Bij het eerste duurdere horloge was het voor mij een aangename verrassing. Ik vond het heel leuk, al was de doos vergeleken met latere gekochte horloges eigenlijk vrij sober. Leuke herinnering.
Zal ik hem dan maken: mag je de sluitertijd wel héél kort zetten.
orient, speciale beperkte editie voor de 60-jarige troonsbestijging van wijlen Koning Phumipon (Bumibol)
Dozen moeten ook niet heel erg groot zijn. Hoe kleiner hoe fijner.
hoi @Utrecht2
mooi topic, er is er echter nog ééntje
maar mag ik mijn doosjes ook in dit topic plaatsen?
Haha uiteraardđđ»
hĂšhĂš, dank je
dan ga ik de komende dagen eens proberen een mooi collage te maken van mân doosjes
tot ziens dan op dit topic
wow, ben nog niet weg of er komt een ongelooflijk mooi doosje op dit topic
zéér mooi @SybrenAnne
De meest bijzondere doos die ik ooit heb gezien is van het Murph horloge van Hamilton, met al die gekleurde streepjes uit de film
https://www.bobswatches.com/rolex-blog/wp-content/uploads/2019/02/Hmailton-Field-Khaki-Murph-Watch-6.jpeg