Lekkere thuiskomst

Stond hij bij jouw thuis ?
Nee toch …

nee…jammer genoeg niet :wink:

Mooi die Atmossen.
Het is bijna hypnotiserend om naar die tergend langzaam heen en weer draaiende balans te kijken.

De mijne is op het moment in Zwitserland voor een beurt, want deed het niet meer.
Vervelend detail: De beurt is duurder dan de oorspronkelijke aanschaf :frowning:

gr,
Hans Mennink

Mooie Atmos, zoiets staat ook nog op de wenslijst als ik mijn horlogedoos vol heb! :slight_smile:

Heb alleen gehoord dat onderhoud van deze klokken zeer kostbaar (en moeilijk) is. Iemand die hier iets meer over kan vertellen?! En waarom staat het uurwerk stil vd Atmos in het verhaal, is dit bij alle Atmos modellen zo, dat je eerst een aantal handelingen moet verrichten voor je hem verplaatst? Of is dit alleen bij de wat meer gecompliceerde modellen zo?

shit man, voor harry…
gelukkig heeft ie nog 'n paar mooie horloges…!
groet, frank.

Harry ?

Je bedoelt onze Harry.

Waar is het voorbeeldplaatje nou gebleven?

Afijn, lijkt 'ie hier op? Wel een betrouwbare dealer dacht ik zo, dus niet gaan denken dat hij nu gestolen waar aanbied, maar zou het deze kúnnen zijn?

http://www.chrono24.com/web/nl/haendler_homepages/grimmeissen/detail.htm?showid=1169835&pagina=100&bgcolor=&background=&printmode=&nomenu=&MARKE_ID=&NOT_MARKE=&frommarkenlist=&SUCH_PVON=0&SUCH_PBIS=0&PREISKAT_ID=&MODELL=&MWSTAUSW=&SORTIERUNG=2&debug=&FZART_ID=U&myfunction=suchefuerhaendler&MVAL=0&SA_LAENGE=&EINGABEDAT=&SHOWWAEHRUNG=

nt