Lelijkste horloge ooit?

Je zegt het gewoon hè! :sweat_smile:
Maar 20 jaar geleden was ik het meer met je eens geweest. (Daar blijft nog wel een zekere reserve van hangen :speak_no_evil:).

1 like

Ben geen fan van ALLE TH’s maar deze is toch niet te versmaden en gaat er zeker een keer komen!

1 like

Dat is ook eigenlijk een Heuer :wink:

2 likes

Prima design idd. Heuer was dan ook een mooi merk. :wink:

Ik heb hem weleens in het echt gezien. Vind het wel een mooi ding alleen lijkt hij me niet echt comfortabel.

Voor mij een verre herinnering met dit lelijke model van tijd met ex. De groene is geen Nederlandse Seiko, maar ik wou dat de mijne er zo uitzag :kissing_heart:

Ahem… de Hublot Laferrari

of anders de Rebellion T-1000

Respectievelijk 51 en 41 dagen power reserve, dan weer wel.

1 like

Wellicht handen ze beter er een batterij in kunnen doen. Hadden ze een nog hogere gangsreserve.

wellicht hadden ze deze nooit moeten maken zodat 's werelds kleptocraten iets fraaiers moeten aanschaffen :wink:

1 like

Te mooi en hoort hier ook zeker niet thuis!

1 like

Deze is ook te lelijk om overheen te pissen … man man man

1 like

Hier nog een zelf gemaakt filmpje

2 likes

Kwam net deze tegen op Uhrforum

Fossil Sundial

8 likes

Wel een lange gangreserve :stuck_out_tongue:.

1 like

Ik heb een paar vriendjes die en masse op mijn unieke 1950’s rosé gouden Movado bumperautomaat met massief gouden geguillocheerde wijzerplaat kotsen.

@ramone @Rocky86 @ryan @Brench @Mark020 @tombeur1982 @Steef @Eddy_C @Emilio @Timothy

Maar ik vrees dat het een stel wilde bosmongolen zijn…

11 likes

De oplossing is simpel: een sociaal isolement.

1 like

Niet het mooiste gouden horloge naar mijn smaak, maar best mooi hoor.

Waar doen ze dat trouwens? Dat kotsen? En staat het al op dumpert of youtube? :mask:

1 like

Hij stuurt te pas en te onpas foto’s van dat ding…

Soms zit je in de auto, op je werk of in een restaurant. Je moet maar net geluk hebben dat er een wc in de buurt is…

5 likes

Die Dieselpannekoeken waar iedere pauper mee loopt.


Behalve dat ze gewoon lelijk zijn is het voor mij de belichaming van blinde meeloperij.

Smaak is één ding maar deze horloges wordt ik gewoon een beetje pissig van zo’n afkeer heb ik er tegen.

12 likes

Daar werkt-ie zich wel een weg naartoe met dat horloge.

1 like