Lelijkste horloge ooit?

Omega Speedmaster X-33 volgens mij


Jammer dat een merk als Breitling dit soort puin met digitale schermpjes op de markt brengt. Naar mijn mening echt schadelijk voor het imago…

3 likes

Dan moet je je even in dat model gaan verdiepen. De Emergency lijn is voor de extreme sporters. Als je op de Mount Everest je been breekt en je trekt die grote pin van je Breitling Emergency uit dan komt er een Breitling helikopter team naar je gps locatie en je ophalen. I kid you not! Hoe cool is dat! :sunglasses:

8 likes

Behalve als je richard hammond bent. Dan sturen ze captain slow en de brulaap.

Maar blijft in mijn ogen toch een lelijk horloge.

Dankzij Top Gear wist ik gelukkig wel waarvoor het horloge bedoeld was. Neemt niet weg dat het een ontzettend lelijk ding is, net zoals alle andere “digitale” Breitling horloges😶

Grappig: als ik ooit (ik zeg: ooit!) een Breitling zou kopen, is het deze. :slight_smile:

1 like

Iedereen zijn eigen smaak, dat houdt het interessant :wink: Ik zou persoonlijk alleen voor vintage modellen gaan, met name de Breitling Navitimer 806. De huidige wending van Breitling spreekt mij totaal niet aan.

Zoek naar Oulm en aanschouw de schoonheid.

2 likes

Lelijkste horloge ooit… :thinking:
Het horloge wat het gezicht van mn buurvrouw het scherpst weerspiegelt?

1 like

Of je laat je door je sherpa naar beneden dragen.??
En dan kan je nog een paar kilo aan rotzooi meemen naar de kliko onderaan.

lijkt er wel een beetje op.

2 likes

daarom alleen maar brushed kopen

1 like

Man man man…daar word ik niet vrolijk van…

Ook al is dit niet mijn ding. Het is wel independent-horology at it’s finest, van Vianney Halter. :muscle::smile:

Deze heb ik in een opwelling gekocht…
En raak hem aan de straatstenen niet kwijt.

4 likes

Op de Mt. Everest klim je met sherpa’s, die brengen je dan naar beneden. Een reddingshelicopter komt niet boven de 2500 meter en heeft daar ook geen landingsmogelijkheid.

ja, ik ben leuk op feestjes

7 likes

Niet de lelijkste “ooit”, maar valt wat mij betreft wel in die categorie.

En deze ook natuurlijk
147377

3 likes

Wat is er mis met dat klokje…!

1 like

Het is niet zomaar een helicopter maar een heuse Breitling helicopter als ik onze blaaskaak mag geloven doe ik natuurlijk niet :shushing_face: die kan dat natuurlijk wel dat is een super :helicopter:

De blaaskaak die ik verder niet ken heeft toch wel een beetje gelijk