Lelijkste horloge wat je ooit om hebt gehad

In navolging van de lelijkste ooit…

Voor mij was dat de Massa van Richard Mille, prachtig toch voor slechts €65000,-

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRFaHZjLzvARV0cXpvU-XLByEhc263-y0l9VkiyGMioEAc6huQ&t=1&usg=__5H3VIeeAOUDaH5aEjZFu2qnTQdg=

De Pam van Tom Koerts (inmiddels allang verkocht - goddank!).

Diezelfde week trouwens ook wel enkele horloges van Roger Dubuis gepast die ook bepaald niet “mijn goesting” waren.

ohhhhh de R. mille vind ik een van de mooiste horloges van de aarde. De kleuren van die versie zijn misschien wat minder maar wat meer standaard kleuren zijn echt super!

De zwarte of de zwart/rose gold versie :smiley: :smiley: :smiley:

Verschil moet er wezen maar dat soort horloges zijn 100% mijn ding. Jammer genoeg zal ik zulk soort horloges nooit kunnen betalen.

Mijn lelijkste horloge was een zwarte casio met rekenmachine agenda kalender
en noem maar op.

Ik heb dit horloge omgehad tijdens een hittegolf in italie.
En per ongeluk in de auto laten liggen bij een buitentemparatuur van 50 gr.

In de auto was het waarschijnlijk iets heter want mijn casio was vastgesmolten
aan het dashboard.

Einde horloge.

Eind goed al goed.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Hm… dat soort dingen verdring ik meestal :stuck_out_tongue:

Maar nu je er over begint, mijn streven gaat nu worden om deze dus een keer om te doen en er een foto van te maken. Heb em al vaker gezien, maar nog nooit omgehad. Logisch toch?

Vraag me af of ze van deze ook een replica versie van hebben :wink:

OMG!! ::o::o::o
Ik weet dat er hier niet van replica’s gehouden wordt, maar deze wil ik jullie niet onthouden. Hou de defillibrator maar vast bij de hand. You’ll need it!
@n visser, als die bovenstaande al op je netvlies gebrand is, hou je hart nu maar vast…

OK, zijn jullie er klaar voor?

Daar komt ie dan:

Als ik hiermee rond zou lopen zou ik me dubbel zo hard schamen…:o:o:o

AHhaha de ultieme ALI-G watch

Bedankt marnix ik zit snotverkouden achter de pc en bij het nogmaals zien van deze
dubbele ellende knalden de snotjes met mach 3 mijn neus uit.

Nee werkelijk bedankt want mijn hele neus zat dicht!

En heb nu mede door jou de oplossing gevonden om van al het vastzittende spul af
te komen.

P.S Ik weet trouwens niet wat een grotere blamage is.dit in het echt produceren.

Of een replica maken van deze troep!

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

:smiley: graag gedaan hoor!

waar een horloge wel niet goed voor is.

Wel een mooi multifunctioneel dashboardklokje aan overgehouden toch?..:smiley:

Die houden we erin!

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

(:d

Heeft een hoog Geer en Goor gehalte, zal mij benieuwen wanneer er een van de twee er op tv mee verschijnt.:slight_smile: