Lelijkste horloge?

Monaco is de laatste tijd lekker bezig. :wink:

Waar maken jullie je toch druk om jongens? Deze, wat meer ingetogen, klokjes zijn gewoon helemaal in de mode! Vraag het Barbie en ze zal je vertellen dat dit ā€œĆØg gĆ¢fu hĆ“rlĆ“gĆ»hsā€ zĆØn! En zij kan het weten! :grinning:

Hij kan het lastig verkroppen dat hij de zelfde Seiko 5 heeft als Peter Jan Rens

3 likes

mijn lieve hemelā€¦ :imp:

altijd prijsā€¦altijd prijs met een grijparm!!! :grin:

1 like

deze had ik al gezienā€¦daar is een HDR ketel van gebouwd!!! :wink:

Ah daar is de gaspit weer. Ik wordt er elke keer een beetje misselijk van.

Ik las eerst je tekst en zag vanuit mā€™n ooghoeken het horloge. Ik dacht toen dat het horloge onder water lag en de golvingen in het water het horloge vervormde.

De werkelijkheid bleek ergerā€¦

Ik krijg hier altijd de verkeerde kippenvel van. Van dat Brrrr, bah!

Gatver

1 like

Die bezel ziet er wel lekker uit!

Zijn dat sinaasappel of vierkant geslepen caramel snoepjes?

:smile:

De enige 2 die hier mee wegkomen zijn Steven Tyler en dat exotische model met dat ding om de polsā€¦

Verder gelukkig nooit gezien bij iemandā€¦

Groeten,

Noel.

Grappig. Hier kun je mooi aan zien hoe ā€˜belangrijkā€™ iemandā€™s persoonlijke stijl is voor het kunnen dragen van zoiets. Ik vind 'm bij Tyler niet eens meer echt lelijk - het pĆ”st gewoon bij hem.

1 like

Heb deze nu zo vaak gezienā€¦ Dat ik hem stiekem wel een beetje begin te waarderen. :expressionless:

In dit geval: De weg kwijtā€¦ :smile:

Hoeveel cijfers kun je afkappen ā€¦ ?
ik vind niet snel iets lelijk maar deze zou ik niet snel mooi vinden.
erger nog wat zou die $#@%&*ā‚©Ā„$# designer allemaal wel niet gezopen of gerookt hebben ?

Gewoon LEGO joh! Moet je ook niet meer dan een LEGO prijs voor betalen en is duidelijk aan kinderen gericht, (zoals alle plastic horloges imoā€¦)