Lelijkste horloge?

Ik kwam deze net op Catawiki tegen, een Meyers, simpele quartz horloges met diamanten die voor belachelijke prijzen verkocht worden.
Deze is volgens mij wel de lelijkste die ik ooit gezien heb.

3 likes

Tsja, smaken… nee, dit is gewoon een spuuglelijk horloge waarvan je zeker kunt zijn dat binnen no-time de lettertjes eraf liggen.

Het is mij ook een raadsel waarom mensen zo agressief bieden op die Meyers.

Afzichtelijk! Ongelooflijk dat die dingen nog verkocht worden ook.

Het verbaast me überhaupt dat er steeds zoveel van die dingen op Catawiki staan, je zou haast denken dat ze daar een deal mee hebben gesloten

Vind deze ook niet zo mooi…:slight_smile:

1 like

Ik vind alleen het bandje mooi!

1 like

Niet te begrijpen allemaal

Die met de roze band is zeker niet mooi, …wijzers te kort en datum op 4. :sob::sob::sob:

Die zien inderdaad uit alsof ze zo van de markt komen. Smakeloos.

Is nog een ZWITSERS product ook nog! Ongelofelijk! Is meer iets voor Taiwan of China…€ 5,00 inclusief verzending…

Zou graag ook een plaatje van een afgrijselijk horloge willen posten, maar veel erger dan die Meyers kan ik nu even niet bedenken…

Jawel hoor. Ook Zwitsers en iced-out. Dit is geen grap.

2 likes

Hahaha ja na-tuuuur-lijk! Al jaren het lelijkste horloge ter wereld, een icoon!

beetje kermishorloge

Ik vind de quartzen van Jacob & Co, die voor tienduizenden tot honderdduizenden dollars worden verkocht eigenlijk nog veel smaaklozer. Met name die ‘4 timezone’-prut.

http://www.chrono24.com/en/jacobco/pre-owned-watches--used.htm

Die Jacob &co kende ik gelukkig nog niet, wat een afgrijslijk lelijke dingen zijn dat. Ik weet het, smaken verschillen maar toch, hoe komt iemand erbij om zoiets te kopen. Ook voor niets wil je zo’n ding toch niet hebben.

Tja…over smaak valt niet te twisten…over geen smaak wel!

3 likes
6 likes