lemania-hamilton

In mijn Hamilton horloge zit een Lemania werk .Referentienummers op de kast A0064/1873.Hamilton watch co Lancaster Pennsylvania USA .Kan iemand aan de hand van deze gegevens een schatting van de leeftijd geven?

Doe eens een fotootje. Hamilton maakt sinds 1969 geen horloges in de usa dus ouder dan dat…

Dit zou het moeten zijn .

1 like

Ah, deze is gewoon Swiss made. Zo op t oog jaren 90/00s zou ik zeggen.

2 likes

Laat jaren 80/begin jaren 90 als ik vergelijkbare Hamilton horloges op het internet mag geloven.

Ik vind een aantal types van dezelfde lijn, maar weinig info.

Mijn beste gok is dat de 1873, een limited lijn van Hamilton was, geproduceerd op basis van lemania 1873 uurwerken. Uiterlijk gezien wat vintage elementen gestopt in een typisch 90’s jasje.

lemania 1873 uurwerk;

https://ranfft.org/caliber/7375-Lemania-1873

Overstaande horloges hadden uitwerken, gebaseerd op de Lemania 1873;

Ik vond ook nog een eind jaren 90 Tag Heuer Carrera heruitgave met hetzelfde uurwerk;

3 likes

Dat zijn dan drie horloges waarin ik de 1873 lemania liever had tegengekomen. :star_struck:

1 like

@Nash : ik zie dat je Ranfft.org vernoemd. Is het gebruik ok? Betrouwbaar? Ik wou me aanmelden maar
weet begot niet wat ik in een biografie zou moeten vertellen, laat staan prijsgeven. Of ben ik nu te voorzichtig?

1 like

Aanmelden? Je kan alle calibers gewoon zoeken en bekijken op ranfft. Waarom Aanmelden…

2 likes

Geen idee. De enige echte Ronald ranfft is er niet meer. Dit is samengesteld uit de bij elkaar geraapte data van de beste man.

Ik zou echter niet weten waarom het niet betrouwbaar is en hoe een account kwaad zou kunnen doen. Gewoon een ander wachtwoord gebruiken dan die van je belangrijke zaken.

Dat gezegd hebbende,

3 likes