Ik heb zojuist het verheugende nieuws van Huib gelezen op de app, ik had niet verwacht dat het zo voorspoedig zou verlopen, ik ben ontzettend blij dat Huib me heeft kunnen helpen, wat een vakman is die man, Ik heb ontzettend veel respect voor je Huib, je bent niet alleen een zeer kundig vakman, maar ook een ontzettend aardige man, ik ben ontzettend blij dat je me hebt kunnen helpen, ik ga als het uurwerk weer aankomt direct aan de slag om het weer in elkaar te krijgen. Nogmaals heel veel dank voor je hulp en voor het prachtige verslag over de avonturen van een Lemania en een zeer vakkundig horlogemaker uit Rotterdam.
Tevens wens ik eenieder fijne kerstdagen en een gezond 2025.
Ja, dat zou zeker leuk zijn.
Het uurwerk is van een goede klasse, de naald onder het kompas is ook uniek, dat zie je niet veel.
Nu is het uit mijn handen en ben ik er niet meer verantwoordelijk voor, ha, ha.
Dit gaat zeker goed komen. Ik ga vandaag nog een uurwerk uit elkaar halen, dus ik ben de laatste tijd flink aan het sleutelen geslagen.
En ik heb aardig wat foto’s gemaakt tijdens de demontage, dus ik heb er alle vertrouwen in dat ik het binnenkort weer tikkend aan jullie kan tonen.