Lemania wafel wijzerplaat

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil:
Diameter: 34 mm
Leeftijd: Jaren ’50
In mijn bezit sinds: November 2023
Originele doos / accessoires: Originele kroon

Conditie:
Het horloge is mechanisch volledig in orde en werd in maart 2024 door een horlogemaker in Antwerpen gereviseerd. De wijzerplaat heeft een prachtig wafelpatroon met een lichte en mooie verkleuring. Ook het radium is heel mooi oranje verkleurd. De kast toont duidelijke gebruikssporen en het glaasje heb ik destijds laten vervangen. Hoewel het horloge niet in “mint” conditie is, is het echt bijzonder om zo’n mooie wijzerplaat tegen te komen. Omdat het mechanisch ook in orde is, is het zeker klaar voor vele jaren draagplezier. Helaas heb ik nog te veel andere projecten en wordt het daarom amper gedragen.
Het bandje krijgt u er bij.

Uurwerk: Lemania 3060

Prijs: €500
Ruilwaarde rond hetzelfde bedrag – ik sta open voor interessante ruilvoorstellen, of een goede prijsaanbieding.

Afhalen / Verzending:
Afhalen in regio Antwerpen of levering door mij, mits het niet te ver van deze regio af ligt.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

image

image

Indien u nog vragen hebt hoor ik het graag.

1 like