Lempke

Apple Watch van @Lempke overgenomen.

Zeer geslaagde transactie. Duidelijke communicatie en goede afhandeling. Bedankt Peter!

1 like

Seiko Presage SRPB69J1 gekocht van @Lempke

Snelle communicatie en zeer snelle verzending. Horloge conform beschrijving dus zeer tevreden.

Bedankt Peter!

1 like

Seiko SARB033 gekocht van @Lempke.
Fijn contact en razendsnelle verzending!

Bedankt Peter!

1 like

Skx007 overgenomen van @Lempke contact was snel en horloge is veilig binnen. Was prettig zaken doen.

1 like

Hele mooie Seiko 5 overgenomen van @Lempke
Goed contact en alvast op maat gemaakt ontvangen. Ingepakt als ware het een GS!
Dankjewel Peter!

1 like

Peter @Lempke heeft van mij een Tissot overgenomen.
Snelle communicatie en betaling, prima koper.
Bedankt Peter!

1 like

Casio 5610 overgenomen van @Lempke. Opgehaald in Z Limburg. Prima kerel, prima deal!

1 like

19 dagen een horloge gekocht bij @Lempke , goede communicatie en goed verpakt snel verzonden.
Zeer geslaagd als je het mij vraagt!

1 like

Bulova accutorn overgenomen van Peter (@Lempke). Contact heel soepel en snel, evenals de afhandeling en verzending. Ik ben zeer tevreden!

Leuke Seiko van Peter (@Lempke) overgenomen. Goede communicatie en vlotte verzending. Horloge in staat als beschreven ontvangen. Graag nogmaals.

1 like

Tijd geleden seiko overgenomen. Vlotte communicatie en goede verzending

Horloge verkocht aan @Lempke . Erg leuke en vlotte communicatie, betaling ging razendsnel… zeker een aanrader om zaken mee te doen :+1:t2:

Horloge niet gekocht, maar @lempke is een eerlijk en snel reagerend HF lid, die ik aan eenieder aan kan raden.

1 like

Voor de tweede keer horloge overgenomen van @Lempke. Alweer correct, zowel beschrijving als afhandeling. Aanrader!

1 like

Vanmiddag spontaan een ruildeal gedaan met Peter (@Lempke). Ik vind Peter een ontzettend aardige vent, waar je prima en goudeerlijk een deal mee kan maken. Aanrader!

Dank je wel Peter en véél draagplezier met je nieuwe NA! :ok_hand:

1 like