Lennard stelt zich voor

Goedenavond HF-ers,

Na flinke tijd als gast veel mee te hebben gelezen op dit forum was het nu toch wel eens tijd om mezelf aan te melden. Ben 35 jaar en eigenlijk sinds kort weer echt wat actiever ‘in de horloges’. Voor wie het kent; heb vroeger bij Gassan Diamonds gewerkt en zat daar natuurlijk heel dicht bij het vuur.

Nu we thuis de grote investeringen (auto en kinderkamer) achter de rug hebben kan ik me weer gaan verheugen op andere aankopen, zoals een volgend horloge. M’n collectie is nog bescheiden, met twee Tissot automaten (T-Race Chrono en PRC200 Chrono), en nog twee fashion watches (Guess Collection) en een foute witte Diesel die alleen meegaat naar het strand.

Horloges op m’n lijstje:

• Christopher Ward C60 Trident mk3 (blauw met blauwe hybrid strap)
  • Victorinox INOX Titanium
  • Vintage Seiko 5 Deluxe Sportsmatic met zwart/donkergrijze dial.

Zodra m’n badge-level het toelaat zal ik een foto van deze laatste klok in de ‘Gezocht’ sectie plaatsen. Leuk om actief deel te gaan nemen aan het forum en wie weet tot ‘spreeks’!

Lennard

26 likes

Welkom Lennard!

1 like

Mijn beste,

Lennard, van harte welkom binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom en veel plezier op HF :+1::grinning:

1 like

Welkom en veel lees plezier :facepunch:

1 like

Hoi Lennard, welkom hier!

1 like

Welkom Lennard!:+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op HF en zag zojuist jouw “gezocht Seiko 5”. Deze Seiko ziet er inderdaad mooi uit! Veel plezier hier gewenst en succes met het zoeken!

1 like

Welkom veel lees en postplezier!

1 like

Welkom op HF, Lennerd!

1 like

Beste Lennard,
welkom op HF!

1 like

Dag Lennard, welkom op het forum!

1 like

Welkom👍

1 like

Lennard, welkom en veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Veel plezier! Mooi dat je je doelen niet meteen torenhoog zet. Geleidelijk opbouwen is helemaal prima. :+1:

1 like

Hey lennard . Veel plezier hier. En je bent gewaarschuwd…het is retebesmettelijk. Jouw lijst, niks mis mee , maar ziet er binnen een jaar anders uit…:wink::point_up:t3:

1 like

Welkom lennard! Veel plezier hier

1 like

Welkom!

1 like

Het jagen is vaak leuker dan het bezit, dus ik hoop dat ik hier wel even mee zoet ben. Maar wat je zegt, vorig jaar rond deze tijd wilde ik de seiko sdb051 en dat is inmiddels de CW C60 geworden :slight_smile:

2 likes