Na flinke tijd als gast veel mee te hebben gelezen op dit forum was het nu toch wel eens tijd om mezelf aan te melden. Ben 35 jaar en eigenlijk sinds kort weer echt wat actiever ‘in de horloges’. Voor wie het kent; heb vroeger bij Gassan Diamonds gewerkt en zat daar natuurlijk heel dicht bij het vuur.
Nu we thuis de grote investeringen (auto en kinderkamer) achter de rug hebben kan ik me weer gaan verheugen op andere aankopen, zoals een volgend horloge. M’n collectie is nog bescheiden, met twee Tissot automaten (T-Race Chrono en PRC200 Chrono), en nog twee fashion watches (Guess Collection) en een foute witte Diesel die alleen meegaat naar het strand.
Horloges op m’n lijstje:
Christopher Ward C60 Trident mk3 (blauw met blauwe hybrid strap)
Victorinox INOX Titanium
Vintage Seiko 5 Deluxe Sportsmatic met zwart/donkergrijze dial.
Zodra m’n badge-level het toelaat zal ik een foto van deze laatste klok in de ‘Gezocht’ sectie plaatsen. Leuk om actief deel te gaan nemen aan het forum en wie weet tot ‘spreeks’!
Het jagen is vaak leuker dan het bezit, dus ik hoop dat ik hier wel even mee zoet ben. Maar wat je zegt, vorig jaar rond deze tijd wilde ik de seiko sdb051 en dat is inmiddels de CW C60 geworden