Lennyhu

Horloge verkocht aan @Lennyhu . Goede communicatie en een snelle betaling. Al met al een fijne deal en zeker een aanrader! :+1:

1 like

Horloge gekocht van @Lennyhu.
Moest even snel tussendoor in verband met werk vanuit mij, maar vriendelijke jongen en fijn contact.
Horloge stond te koop via MP en op het moment bleek dat wij beiden member waren, werd het alleen maar gemoedelijker en was de deal snel beklonken.

Lenny is derhalve zeker aan te raden!

1 like

Zealande rubberen band overgenomen van @Lennyhu! Snelle verzending, goed verpakt en top communicatie! Zou zeker wederom bij Lenny terug komen! Kortom nogmaals dank!

1 like

Horloge overgenomen van Lenny. Snelle duidelijke communicatie en elke keer weer netjes antwoord op al mijn vragen.
Horloge was geheel conform beschrijving. Volgens mij draagt de beste man ze amper :wink:

@Lennyhu bedankt voor de vlotte afwerking.

Ik zou in de toekomst zeker nog zaken met lenny doen.

1 like

Ik sluit mij aan bij mijn voorgangers: uitstekende ervaring met @Lennyhu. Goed contact en megasnelle betaling!

1 like

Dit maal horloge verkocht aan Lenny.
Wederom prima en snel afgehandeld.
Netjes een berichtje waar het ontvangst bevestigd werd.

Veel.plezier er mee lenny!

1 like

Weer een ruil met opleg van mijn kant gedaan tegen de oris van Lenny.
Wederom niets dan lof. op de dag dat de deal rond kwam ging hij al op de post.
prima staat en net verpakt. als ik dan een nadeel moet noemen dan is dat de kranten van zijn opa en oma die naar rook stonken :wink:

Bedankt weer @Lennyhu tot de volgende keer I guess

1 like

Op een zeer prettige manier horloges geruild met @Lennyhu.
Zeker voor herhaling vatbaar.

1 like

Wederom wat gekocht van Lenny. Volgens mij de 4e of 5e deal. Zegt genoeg lijkt me.

Weer wat (terug) gekocht van Lenny.
Zie al het bovenstaande :wink:

zojuist de melding van @Lennyhu gehad dat zijn NA is gearriveerd en goed bevonden.

Prettige communicatie en snelle faire deal gemaakt.

Aanrader.

Horloge gekocht van @Lennyhu.
Prettige en vlotte communicatie.
Heeft nog snel opgestuurd net voor zijn vakantie.
Horloge perfect in orde zoals beschreven.

Aanrader.

Heb mijn G-Shock verkocht aan @Lennyhu aka Lenny. Uitstekende communicatie, snelle beslisser en bijzonder sympathieke kerel. Gezellig gepraat over horloges. Ik kan dan ook Lenny aan iedereen aanbevelen. Nogmaals bedankt voor het fijne contact en wens je dan ook heel veel plezier met deze aankoop :slightly_smiling_face:

1 like