Eens, kan gauw te sportief / casual worden.
uhm… niet perse erg toch? of steekt het dan echt ver uit?
Yup, het is gewoon een te groot bandje en ik wil het graag perfect hebben. AD deelde die mening gelukkig.
ahhhh, ja dan lekker gewoon wat passends kopen.
In jouw situatie misschien wel fijn om het ergens off the shelve te kopen zodat je hem ook snel hebt.
ik heb weleens bandje hier gekocht: Dangerous9straps
Niet goedkoop maar wel echt top kwaliteit.
Zoals Ruud eerder suggereerde, Molequin. Dan eentje in maat M en in shell cordovan; die hebben geen contrasterende stiksels. Ben je voor 135 euro klaar, en is echt top. Mist wel elke vorm van “graining” mocht je dat zoeken; dit zijn echt gladde straps.
Dank Peter, ik ga het bekijken.
Wanna have straps , band op bestelling
Zeker doen, je kunt online bestellen maar ze hebben ook een winkel in Utrecht me meer dn het online assortiment.
Ook hebben ze een "Tailor Made mogelijkheid, eindeloos veel soorten leder en uitwerking mogelijk, erg nice.
Is een lastige door het goud met de zwarte wijzerplaat imho, denk dat op 'n Jules Verne zwarte kroko niet zou misstaan maar misschien dat het te dichtbij zit met wat er al op zit.
Anders deze als alternatief:
Je zou hier even kunnen kijken. Gouden buckle bestellen kan ook.
Bulang & Sons in Heerlen in het voormalig CBS gebouw en Lic in België hebben een mooie collectie, kijk daar eens.
Deze is van Bulang.
Dank, dat is bij mij om de hoek.
Zo’n vermoeden had ik al…
Maar echt, prima tent, goed advies, prettige mensen.
Mooi horloge om jaloers op te worden, neem uw tijd met een bandje kiezen.
Dankuwel. Er is geen haast inderdaad en afgaande op bovenstaande adviezen is er veel keuze van goede kwaliteit.
Ik heb zelf goede ervaring met Molequin. Ze kunnen ook voor een kleine meerprijs maatwerk leveren: Custom Watch Straps | Made To Order Luxury Watch Bands | Molequin
Atelier-romane staat nog op mijn shortlist: Watch Strap black alligator square scales - Atelier romane
Je komt uit het Zuiden toch? Dan zou Bulang zoals reeds genoemd een optie zijn, of net over de grens Sartipi in Düsseldorf centrum. Die laatste staat bekend om maatwerk, en bonte keuzemogelijkheden in kleuren en materialen.
Ik ga zeker bij Bulang langs. Dat is inderdaad in de buurt. Ik kreeg die tip ook al eerder in dit topic. Thanks!