Leren bandje voor Rolex 1908 - advies gevraagd

Daar heb ik ook goede ervaring mee. Hier tweemaal op mn AT.

Aardige mensen ook, reageren snel en zijn imho ook echte liefhebbers van mooie horloges en dito bandjes.

7 likes

Ook mijn vaste bandenboer.

1 like

Dit was een goede tip. Zojuist drie mooie banden besteld daar. :+1:

3 likes

Wat betaal je hier aan verzend en importkosten? Zie dat ik daar nog een bandje in de winkelwagen had staan maar nooit de trekker heb overgehaald

4 likes

6 dollar verzendkosten. Dus drie stuks kopen, dan krijg je 15% korting en heb je die verzendkosten er alweer ruimschoots uit. @flowert is ook al zo’n slimmerik, zie ik.

Qua importheffingen: geen idee, dat ga ik binnenkort ontdekken. Als het duur blijkt te zijn bestel ik de volgende keer 10 bandjes, dan krijg je namelijk 25% korting. Kun je nagaan hoe voordelig het dan wordt.

smart

5 likes

Als het toch maar voor een paar maanden is: kun je niet iemand vinden die handig is met leer en die het huidige bandje het puntje er op een nette manier afsnijdt en het nieuwe puntje even opnieuw stikt?

1 like

Morgen Felix, zou een optie zijn geweest maar als het nieuwe kleinere bandje door S&C geleverd wordt, moet ik het te grote, huidige bandje retourneren.

Buiten dat lijkt me een tweede bandje in een andere kleur een leuke toevoeging.

1 like

Ik koop via hun Etsy store, misschien iets duurder, maar geen gedoe met import, en geen dossierkosten voor import.

Evenzeer custom banden mogelijk door met hen te chatten in Etsy.

3 likes

Oh top! Dan ga ik daar kijken voor wat banden voor de Tank in de zomer

Inmiddels heb ik mijn bandjes van Tuns binnen. Het pakketje kwam via het Verenigd Koninkrijk per Royal Mail. Geen extra kosten. :partying_face:

Kwalitatief maken ze een uitstekende indruk!

3 likes

Zolang je damespolsjes hebt, is het een goed adres. Helaas hebben ze niets voor mij. Alles te kort

Kom kom, Paraflex, niet zo denigrerend svp. Misschien heb jij wel berenklauwen, daar zeg ik toch ook niks over?

1 like

Zeker niet denigrerend bedoeld hoor. Excuses.
Zie het meer als lichte frustratie van mijn kant, dat firma’s zoals Bulang, niet begriipen dat er in een land van grote mensen ook mannen rondlopen met wat bredere polsen. Berenklauwen valt erg mee hoor, met 19cm linkerpols voor iemand van 1.95m

2 likes

De mijne zijn binnen. Mooie banden hoor. :ok_hand:

7 likes

Mooi! Hoe verhoudt die croco zich tot bijv een molequin croco?

1 like

Die van Molequin hebben waarschijnlijk een prettiger leven gehad, verder weinig verschil.

3 likes

Dank. Nu wil ik dus niet meer. Dierenbeul.

Oh wacht, ze werken met Europese looierijen. Dan zal het wel meevallen.

1 like

Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.