Leren bandje witte wijzerplaat

ik ben op zoek naar een horloge met bruin leren band en een witte wijzerplaat. het liefst een beetje een rustig horloge. de horloges die ik nu op het oog heb zijn de meistersinger en de oris XXL date. maar omdat het nogal een investering is wil ik wel zoveel mogelijk horloges zien dat ik niet na een maand weer een mooiere zie en weer de behoefte krijg om te gaan sparen;) ik hoop dat jullie me een beetje verder kunnen helpen qua merken en modellen
groetjes
niels

Omega Aqua Terra
Omega Railmaster

Voldoet deze aan de criteria ?

:D:D:D

bedankt voor jullie reacties maar ik denk dat deze horloges boven mijn budget zijn ik zoek ietes in dezelfde prijsklasse als de oris en de meistersinger dus onder de 1000 euro
groetjes
niels

Ik heb net een Fortis B-42 gekocht met een witte wijzerplaat voorzien van blauwe wijzers en opgelegde cijfers en een zwarte croco band (standaard heeft ie een bruine band en die heb ik dus ook).
Kijk hier http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,4741 even voor een foto.

Zonder de croco band en met een gewone gesp, kost ie trouwens 875 en dat vond ik een nette prijs.

Vind dit wel aardig maar de prijzen zullen de 1000 euro wel overschrijden:

Koop anders de Armbanduhren katalog!
Kost je 20 euro, maar dan heb je foto’s en omschrijvingen van zo’n beetje alles wat er te koop is, inclusief de prijzen ervan.