Iemand enig idee waar ik het beste een leren Nato band koop en wie heeft hier ervaring mee of deze qua dikte soepel aan je horloge passen.
De leather nato straps van Cheapestnatostraps zijn van erg soepel leer.
Dus een aanrader wat mij betreft:
https://www.cheapestnatostraps.com/collections/leather-nato-straps
Dank je Jaroen
Heb ervaring met lederen nato’s. Gemakkelijk wisselen, natuurlijk. Maar je horloge draagt wel minstens 2 tot 3 millimeter hoger op de pols, afhankelijk van de dikte van het leder. En dan moet je het lange, overtollige stuk nog terugvouwen. Onder een overhemd past het dan niet. Tenzij je alleen korte mouwen draagt.
Miros Time. Stukken beter dan CheapestNATO.
Oh, let even op als je hem aan je horloge bevestigt. Horloge op zijn kop zonder springbars, leren NATO er op leggen, dan de springbars voorzichtig vastklikken. Niet alsof het een nylon NATO is er doorheen trekken, dan krijg je een lichte streep op je leer en andere beschadigingen en slijtsporen.
Heeft mijn voorkeur. Overhemd met korte mouwen. Liefst ruitprintje. En natuurlijk een borstzakje.
Ik draag een leren NATO van miros time op mijn duiker zo nu en dan. Vind het daar mooi op staan en draagt fijn.
Hoef geen deel terug te vouwen, wat ik wel prettig vind. Hij valt goed zo qua lengte.
Op de Breitling past de leren NATO niet helaas. Niet genoeg ruimte tussen kast en spring bars.