Leren rally banden met quick release pushpins op Marktplaats: ervaringen?

Heeft iemand ervaring met deze banden?

Ze voldoen op zich aan mijn eisen; rally-look, leer, mogelijkheid voor zwarte stiksels en quick release pushpins. De afwerking is een beetje “rustiek”, maar ik denk/hoop dat ze na verloop van tijd wel mooier worden. Ik vraag me alleen af hoe het zit met levensduur en eventuele huidirritatie.

Iemand ervaring met deze banden, of met andere banden van dezelfde aanbieder?

Bedankt!

Edit: als iemand een leuke 18mm rally-look band heeft die aan bovenstaande eisen voldoet, dan hou ik me natuurlijk ook aanbevolen.

Denise verkoopt zo te zien Aliexpress zooi met een flinke premium. Die bandjes staan ook op Alie voor 7 euro. Lekker verdienmodel voor de leuk, maar ik zou er niet intrappen.

5 likes

Bedankt voor de hint! Mijn ervaring met leren telefoonhoesjes van Aliexpress is niet erg positief, dus ik kijk even verder :smiley:

1 like

Probeer anders deze. Heb er een paar gehad en kwaliteit viel niet tegen voor dit geld.

2 likes

Of de banden van Kish, die bevallen mij prima…

En kish is qua levering tijd e.d. ook goed?

Bedankt! Inmiddels heb ik besloten dat een racing band toch niet de juiste keuze is. Bij Kish en de bekende horlogebandenwinkels heb ik inderdaad al gekeken, maar deze Marktplaats/AliExpress banden had ik nog niet gezien.

@Ko benaderen, heb je meteen een perfecte band.

2 likes

Inderdaad … ik heb al twee echte Ko banden :wink:

Voordeel van de Horlogewinkel in Utrecht is dat je uitgebreid kunt vergelijken als je er nog niet uit bent.

1 like

Alibabba.

Maar heb hier ook wel eens wat bandjes op besteld. Kwaliteit loopt behoorlijk uiteen. Maar er zitten ooit best goeie bij.

1 like

Dank je. Zien er goed uit (op het scherm) en prijs is ook oké. Heb er een paar besteld.