Leren strap voor dit horloge

Iemand nog een leuk idee voor een mooie leren band voor deze duiker

Ik heb zelf deze Hirsch George performance voor mijn zwarte SMPc. Ideaal, want mag gewoon nat worden. Voor de blauwe variant is dit misschien een optie?

1 like

3 likes

Donkerbruin met een koele ondertoon. Mag best een beetje robuust. Zoiets dus:


Bron https://slls-watchstraps.blogspot.com/p/showcase.html

7 likes

Mooi. Heb je er een foto van?

Hij krijgt er wat mij betreft een mooie ‘donkere’ look van.

Nadeel van leren banden bij de SMPc is wel dat er een redelijk gat valt tussen de kast en de band. Als je dat niet wilt, zal je denk ik toch op zoek moeten naar iets met curved ends.

1 like

Mooi. Dank!,

Ga je nog een derde Seamaster Professional 300m kopen? :sunglasses:

1 like

Een blauwe kan altijd, ik ven zelf fan van een gele band oo blauwe horloges, steekt mooi af tegenover elkaar. Je moet er wel van houden uiteraard :slight_smile:

1 like

Een band moet het horloge m.i. juist complimenteren en mag niet afleiden. Kleurenstiksels en dat soort geintjes zal ik nooit begrijpen. De band moet erop gericht zijn om het horloge te benadrukken en/of mooier uit te laten komen en moet niet de aandacht op zichzelf vestigen.

1 like

Met alle respect, maar dat vind jij :slight_smile:

Ik begrijp het wel, het is niet voor iedereen en het is ook niet iets wat ik zelf heel veel zou dragen, maar voor een keer vind ik het leuk.

99 van de 100 dagen zou ik zo’n horloge op een nette blauwe band dragen.
Edit: dat zeg je al, ik had over de m.i. heen gelezen :wink:

2 likes

Kleurenstiksels en dat soort ‘geintjes’ kunnen juist prima werken om het horloge te complimenteren. Ik heb juist voor rood stiksel gekozen omdat het een mooie link vormt met de rode tip van de secondewijzer en de rode tekst op de dial. Wat mij betreft benadrukt het dus juist het horloge en leidt het niet af.

3 likes

Prachtig

Heb je al een bepaalde kleur in gedachten? Of staan alle opties nog open?

Alles nog open

1 like

Over smaak valt niet te twisten. Wat zou het een saai forum (en een saaie wereld) zijn wanneer we het allemaal roerend met elkaar eens waren.

2 likes

De Hirsch James Performance (alleen helaas niet in het d.blauw) lijkt me mooi. Anders een mooie diep donkerblauwe band zonder stiksels laten maken door een van de bandenmakers hier op het forum?

1 like

Zoiets lijkt me wel leuk; maar dan van hogere kwaliteit.

2 likes

Deze even

1 like

Een van de banden van forumlid Hans? @slls

1 like