Lerobert51

Hij kwam helemaal vanuit Friesland om het horloge op te halen. Vriendelijke communicatie en een snelle deal. Bedankt!

Leuke whisky deal gemaakt met deze amabele persoon. Het is dat we beiden nog andere dingen te doen hadden, anders hadden we de bar van Vd Valk leeggedronken :sunglasses:

Rob a.k.a. @Lerobert51 kocht een horloge van mij. Zeer net onderhandeld en afgehandeld. Topper.

Net een horloge van @Lerobert51 gekocht. Snelle en aangename communicatie, goed voorstel, staat van het horloge was uitstekend zoals werd beloofd en op de koop toe een snelle verzending. Aanrader!

1 like

Ik heb deze week een mooie Tissot van Rob @Lerobert51 overgenomen en die transactie is uitstekend verlopen! :ok_hand:
De communicatie was steeds snel en zeer vriendelijk, en we waren het snel eens over de prijs. Horloge werd daar bovenop nog eens uitstekend verpakt en zeer snel verstuurd. Wat wil een enthousiaste HF’er meer!

Tot een volgende keer, Matthijs

Ik heb in tegenstelling tot de meeste ervaring reviews (nog) niets gekocht van @Lerobert51. Ik wilde gewoon even kwijt wat een fijn forumlid hij is. Ik had een topic geopend over het verkrijgen van info over een LIP horloge en Rob stak zijn hand uit om info te verstrekken over zijn ervaring en was zelfs bereid om zijn horloge op te sturen om even de maat te passen (!). Geeft in deze sombere tijden goede moed dat er nog zo’n mensen bestaan. Dit forumlid is een topper !

Groet

Roy

Fijne deal met @Lerobert51 gesloten. Nette communicatie, komt afspraken na en verpakt bomvrij. :+1: Dikke aanrader!

Vorige week een mooie longines overgenomen van Rob. Vlotte communicatie, een nette deal en binnen de kortste keren had ik een zorgvuldig ingepakte doos op de stoep. Staat van het horloge was minstens zo netjes als beschreven. Bedankt Rob !