LeRoyale

Zojuist een horloge verkocht aan @LeRoyale - Roy. Roy is een liefhebber pur sang. Leuk om te zien hoe we beide gelijke paden bewandelen met deze passie.

Als koper is Roy een echte aanrader: eerlijk, transparant, betrouwbaar én met kennis. Dat zijn de meest prettige ‘deals’. :sunglasses:

Veel plezier met de prachtige Seiko en tot ziens!

2 likes

Zojuist een mooie Nieuwstaat verkerende
Smiths eferest prs25 verkocht aan Roy
Smorgens berichtje dat die moest voetballen
Prijs af gesproken ook beetje gun factor van mij kant dus deze mooie smiths eferest gaat richting Roy bullet proof
Heel veel plezier ermee Roy tis gegund :+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3:

1 like

Vandaag twee horloges gekocht van Roy @LeRoyale .
Een erg prettige koop ervaring.

Zeker een aanrader.

Met vriendelijke groet

Tijdje op zoek geweest naar een tof horloge om cadeau te geven en deze gevonden bij @LeRoyale. Bedankt voor de deal Roy. Aanrader :+1:

1 like

Van @LeRoyale een zeer solide horlogedoos overgenomen. Prettig contact, zeer snel verzonden en bombproof verpakt! De horlogedoos ook in zeer goede staat. Heel veel dank voor t aanbieden!

1 like

Correct koper, snelle betaler, no fuss: heerlijk! Zou meteen opnieuw zaken doen met @LeRoyale. Merci, Roy!

1 like

Roy heeft een bandje bij mij gekocht. Snelle reacties en snelle betaling. Top @LeRoyale

1 like

Naar aanleiding van een ‘zoekertje’ van @LeRoyale tot een voor ons beide prima deal gekomen :+1:
Prima (en vlotte) communicatie en snelle betaling. Veel plezier ermee Roy en wie weet tot een volgende!

1 like

Horloge gekocht van @LeRoyale. Mooie vlotte deal gemaakt. Alles is naar wens verlopen!

1 like

Horloge overgenomen van @LeRoyale vlotte deal en dito verzending. Perfect verpakt en helemaal zoals omschreven. Aanrader!

1 like

Ook ik heb een mooie deal kunnen sluiten met @LeRoyale . Communicatie verliep soepel en het pakket kwam perfect verpakt aan. Zeker een aanrader!

1 like

Snelle deal gemaakt. communicatie duidelijk.
snel en netjes verstuurd.

wat wil je nog meer.

zeker een goeie voor een volgende deal.

Een mooie en elegante Casio van Roy / @LeRoyale gekocht voor een nette prijs. Voor herhaling vatbaar. Dat wil zeggen: zo’n horloge kopen voor zo’n prijs EN zaken doen met Roy :+1: