Les Jours heureux! (met n.a.)

Toen ik de advertentie van Peter (2006) zag waarin hij zijn prachtige Le Jour aanbood was ik blij. Erg blij! Maar toen ik zag dat hij al zwaar met pb’s werd bestookt sloeg die blijheid om in tristesse…

Gelukkig (want waar post ik anders voor) had ik mij toch bij Peter gemeld en toen hij er met de eerste geinteresseerde niet uitkwam maakte hij me toch weer zeer blij! Voilá: trois Jours heureux! Vlnr: de nieuwe aanwinst met Valjoux 7765, een ouder chronograaf met Venus 188 en de Yachtingraf (uurwerk weet ik eigenlijk niet :S):

Mooi trio zo Henrik (tu)
Gefeliciteerd!!!

mvg, Frans

Frans53 Schreef:

Mooi trio zo Henrik (tu)
Gefeliciteerd!!!

mvg, Frans

+1, plus je te souhaite beaucoup des jours heureux avec les montres “LeJour”!

Beau hè…:smiley:

Beaucoup de félicitations avec ces troi montres excellentes!

Mooie verzameling van dit niet al te bekende Franse merk. (tu)
Groet. Chris

Veel plezier met je triootje :smiley:

Da’s nog eens een mooi trio! (tu) (tu)

Prachtige set! Gefeliciteerd!

Henrik, wanneer wordt je museum nu eens een feit? Wát een collectie… (tu)

Ik wil volgend jaar de Dutch Watch Heritage wel deels vullen :smiley: Ziet men tenminste echt wat bijzonders. Maar nmisschien zijn ze niet duur genoeg?

Wel een idee Henrik,

Maar,… houd er rekening mee dat wij wel bij elk horloge een of het verhaal willen lezen wat je tentoonstelt.

Vooral voor mensne zoals ik die geen idee hebben hoeveel verschillende merken, uurwerken en andere weetjes er in jouw interne wikepedia rondspoken

Want je hebt hele mooie horloges, maar soms nog mooiere verhalen.

En helemaal leuk als je er dan ook nog bij zet hoe en waar en hoe goedkoop je sommige hebt gekocht :smiley:

Ik zou er wel rond willen neuzen.

Vergeet ik je helemaal te feliciteren met je nieuw(st)e aanwinst