Less is more ... Transit time ?

Soms kom je een horloge tegen dat je direct aanspreekt … noem het een soort liefde op het eerste gezicht. Niet rationeel, maar wel spannend :wink:

Zo zat ik onlangs wat op Watchville te swippen en opeens was het (weer) raak … na meerdere maanden het gevoel gehad te hebben een beetje verzadigd te zijn qua horloges (beetje een gevoel van ‘been there … done that’ … & ‘alles lijkt een beetje op elkaar’) kwam deze sobere verschijning langs die mij wel kon bekoren. … klikkerdeklik :wink:

Had ooit al wel eens iets van dit merk zien voorbijkomen (dat me op dat moment dan wel totaal niet aansprak), maar eigenlijk ken ik het dus niet en weet ik ook niet hoe ik het moet positioneren. Iemand ervaring met deze fabrikant en hun producten ? Meestal is Duits synoniem voor degelijkheid … maar tegenwoordig zijn er geen zekerheden meer, dus ben een beetje voorzichtig.

Deze review is alvast wel positief …

Soit, ik overweeg dus om er mss wel eentje aan te schaffen.
Wat denken jullie : gek of gewoon lekker doen ?

Gewoon doen, als de liefde uiteindelijk toch niet beklijft parkeer je 'm lekker op het blauwe gedeelte.

1 like

defakto, dat zijn kasten van ickler zelf geloof ik. Mooie bouwsels. Ik heb ook op het punt gestaan er 1 te kopen, maar te lang gewacht, ze hebben eensoort rolex complex de prijzen zijn afgelopen jaren bijna verdubbeld… :smiley:

1 like

Toen ik op jouw link klikte en het eerste plaatje zag, was mijn eerste indruk “een nieuwe Swatch”. Dus daar zou ik geen 900 eypo aan spenderen.

Maar als jij hem leuk vindt, doen.

1 like

Ik vind het gek dat iemand hier ooit 180 nieuwe en ongedragen Seiko’s heeft aangeboden en een shitload afschrijving voor eigen rekening heeft genomen, zich nu de vraag stelt of hij 1K moet uitgeven aan een horloge wat hij mooi vind.

Dus ja Bruno.

Is het juiste woord, maar je moet het gewoon

1 like