Less is more.

De Longines Legend Diver, echt een topper :slight_smile:

Mbt MeisterSinger: De eerste (ivoren wijzerplaat) heb ik ongeveer 10 jaar geleden gekocht, was mijn eerste “echte” horloge en vond dat toen meer dan genoeg euro’s! De blauwe heb ik ongeveer 3 jaar later gekocht, was een limited edition omdat MeisterSinger de kleur wilde proberen en kijken hoe die in de markt lag. Op dat moment was er dus geen ander model in het blauw, in tegenstelling tot nu :smile: Met de kennis van nu zou ik waarschijnlijk voor de blauwe Perigraph gaan.

1 like

De juwelier is Gruyters, van Loenhof 1, Enschede, dat is t.o. het stadhuis. Soms liggen er wel mooie vintage horloges, behalve mijn Omega lag er onlangs een mooie gouden IWC. Wat er momenteel ligt weet ik niet, maar het is wel de moeite om er eens te gaan kijken. Ze hebben o.a. Oris, Hamilton, Tissot, FC, RW, etc.

2 likes

8 likes

Als laatste (lees: meest recente) toevoegingen aan mjn collectie

1 like

Voor mij deze TagHeuer, daarom ook mijn daily watch. Vooral ook erg veelzijdig!

2 likes

De derde fiffer is ook best wel less. Deze week gaat hij naar de volgende.

3 likes

Heel gaaf!

1 like

Dan zet ik die van mij er ook maar bij :upside_down_face:

1 like

Fuckzzz :roll_eyes:

Ga weg schimmel!!!

Je heb je eigen catagorie goddamn.

1 like

De helft die erbij staat, kan ik niet echt less is more noemen :joy:. Twijfel ook over de MIH. Voor een Annual/chrono is ie namelijk best strak.

4 likes

Jij wint!

Mooi ding! Alleen die end link zit wel heel erg los vind je niet?

1 like

Lekker potje regenwormen, leuk!

1 like

D5F6ED53-8CC3-4C37-B907-1C695B776A51

Less is more

6 likes

ik ben zeker niet de slimste hier,
maar onder “less is more” versta ik mooie simpele horloges waar je enkel het uur van kan aflezen.
dus geen date - day/date - moonphase - open hart - chrono of andere toevoegingen.
als ik hier totaal verkeerd in ben gelieve me dit dan duidelijk te maken.
dan kan ik nog wel meer klokjes posten hier :neutral_face:
het is niet mijn bedoeling om op lange tenen te trappen, doe ik dit wel, mijn oprechte verontschuldigingen dan :hugs:
ik wil enkel dit topic dat is opgestart door @roomtu eer aan doen, tenminste als “less is more” zo ook bedoelt is.

1 like

Det nieuw Belgisch merk is mijn less is more , super mooie plaat en prachtige afwerking en super kwaliteit!

2 likes

5 likes

Klopt ik was toen aan het wisselen met leer en de nato. Toen ik weer de stalen band er op had gedaan zat deze niet goed in de lugs