LET OP! 16 december: WEL meeting maar GEEN limited

We hebben net vernomen dat het Mark-Peter Mansveld, die verantwoordelijk is voor het leveren van de Horlogeforum.nl Limited Editions, niet is gelukt de horloges op tijd te kunnen afleveren. Dit keer zit de douane dwars, de horloges zijn wel in Nederland maar zijn nog niet afgeleverd. Dit betekent dan ook dat er tijdens de meeting van zondag geen uitreiking zal zijn van de Limited Editions, deze zullen hopelijk begin van volgende week allemaal worden verzonden.

Ondanks dat ik erg teleurgesteld en ook een “beetje” boos ben gaat de meeting natuurlijk wel gewoon door. Ik begrijp dat voor een hoop mensen de uitreiking van de Limited een erg belangrijke reden was om zondag te komen maar ik hoop toch dat ze alsnog zullen komen. Daarnaast zijn er genoeg mensen die geen limited hebben besteld en ook naar de meeting wilden komen. En die willen we natuurlijk niet ook teleurstellen!

Omdat Mark-Peter Mansveld er erg mee in zijn maag zit heeft hij besloten een Auguste Reymond (geen LE) ter verloting aan te bieden. Iedereen die naar de meeting komt maakt kans op dit horloge! Dus misschien zelfs een extra reden om te komen? (mail of pb me voor de locatie als je dat nog niet had gedaan!)

Ter extra motivatie wat er wel tijdens de meeting gedaan/gezien zal worden:

A. Gezellig kletsen met mede horloge-enthousiastelingen, kennis uitwisselen en elkaars horloges bewonderen (neem je mooiste stuk(ken) mee) onder het genot van een lekker borreltje!
B. Verloting van de Auguste Reymond (ter beschikking gesteld door TheWatchCollection.nl), heeeel veel goodies als caps, t-shirts, dozen champagne van grote merken als Panerai, Jaeger LeCoultre, Cartier e.v.a. (met dank aan o.a. Juwelier Pijnenburg) en een OmegaMania catalogus (ter beschikking gesteld door Watching).
C. Prim Nederland zal aanwezig zijn met een aantal topstukken uit de Prim collectie, zelfs de Commercieel Directeur van Prim is uit Tsjechië gekomen!
D. Er zullen nog een aantal zeer bijzondere horloges te bewonderen zijn, hoe en van wie kan ik nog niet zeggen maar de kans dat je ze maar eens zult kunnen aanraken is redelijk groot.

Noge even voor diegenen die een Limited hebben besteld en dit bericht lezen voordat ze van mij een mailtje hebben gehad, mijn excuses hiervoor. Ik post dit hier ook omdat ik van sommigen alleen een werk-emailadres heb en anders niet direct weet hoe met deze personen in contact te komen voor zondag. Laat me in dit geval even per email of pb weten dat je kennis hebt genomen van de situatie en of je alsnog komt.

Ik wil nogmaals benadrukken dat het niet uitleveren van de Limited natuurlijk een enorme domper is. De werkgroep, waaronder ook JorgenT en ik hebben er erg veel tijd in gestoken. We hebben ons uiterset best gedaan om er voor te zorgen dat alles goed zou komen maar helaas, op de levering hebben wij geen invloed gehad. Rest ons onze excuses aan te bieden en de hoop uit te spreken dat ondanks deze enorme teleurstelling de Meeting toch erg gezellige en succesvolle middag gaat worden!

Tot zondag!

Een ieder die naar de meeting gaat een hele fijne dag! Hopenlijk worden er veel foto’s gemaakt zodat ik na zondag toch het idee krijg dat dat ik er een klein beetje bij ben geweest.

Gerwin

Ik wens jullie een mooie dag toe.

groeten Martijn