LET OP LET OP LET OP watch-that.com zijn oplichters!!!!!

de site is door deze oplichters goed gedaan,gewoon wat cijfertjes geven als k.v.k. nummer,niemand checkt dit toch,tot nu.
het bedrijf geeft een straat op die niet bestaat in noordwijk,de kamer van koophandel kent ze niet,de telefoon is buiten gebruik en op mijn boze mailtjes reageren ze ook al niet,toen ik bestelde uiteraard wel!
check altijd het adres en of ze ingeschreven zijn bij de k.v.k.!
ik,en vele met mij,wachten al weken op onze horloges,waarschijnlijk zijn we ons geld kwijt,de vuile klootzak!
mensen,wie kan mij vertellen wat ik nog niet weet van deze oplichters

al bestaan ze wel , als ik weken op een horloge moet wachten en geen enkele reactie krijg zou ik waarschijnlijk het zelfde denken.

Wellicht eens in de auto stappen als het mooi weer is en ter plekke polshoogte gaan nemen (Pitbull mee)?

Ik heb de leverancier van tauchmeister en earomatic (zelfde leverancier) gebeld vanmorgen, maar die verkocht geen horloges aan ze.

daar zou ik dan wel een keer een mooie foto reportage van willen zien :smiley:

een filmreportage met Peter R. de Vries lijkt me wel wat :slight_smile:

Of een “voor en na” van de verkoper :smiley:

Ruud

lol :smiley:

en zou de eigenaar soms Harry heten ?, daar hoor je ook niks meer van :slight_smile:

bedankt jongens voor de xtra info,weet nu zeker dat het een onzuivere zaak is.
bij nazoeken van internet kon ik toch deze info niet vinden,zal inderdaad niet goed gekeken hebben maar dat doet geen afbreuk aan het feit dat iedereen na zolang wachten des duivels wordt en ze oplichters noemt.
vind mezelf echt een lul en als ik erachter kom wie hiervoor verantwoordelijk is…

andre,weet je misschien zijn achternaam?

Geloof me dat hij er helemaal niets mee heeft te maken. Zoek maar eens op Harry bij dit forum

nou… ik weet het zo net nog niet, al die welvaart moet toch ergens vandaan komen…!

ik vroeg me af hoe het ervoor staat met deze firma. zijn ze al over de brug of zijn er andere ontwikkelingen ?
groet, frank.

Patrick Schreef:

Ik heb de leverancier van tauchmeister en
earomatic (zelfde leverancier) gebeld vanmorgen,
maar die verkocht geen horloges aan ze.

Gek dat hij dan wel z`n horloge heeft gekregen :

Gepost door: Rob Hendrix (IP Gelogd)
Datum: 31 augustus 2006, 08:57

Uiteindelijk krijg je je spullen wel, het duurt alleen wat lang.
Als je iemand van watch-that.com wilt spreken ,bel dan het volgende nummer: 0615080144