(Letterlijk) schitterende Omega Constellation My Choice full diamond

Mocht je nog iets moois onder de kerstboom zoeken voor vrouw/vriendin/dochter voor dan is hier je kans.
Super elegante Constellation My Choice, in de uitvoering van 22 mm. De bezel is voorzien van 30 diamantjes, en alle uurmarkeringen zijn ook diamant. De champagne-zilver wijzerplaat heeft een opgelegd Omega logo, de Constellation-ster en subtiele Omega logo’s die in het echt minder opvallen dan op de foto’s.

Stalen band met gouden Omega logo op de sluiting, schakels mat, bars glanzend. Pols omtrek ca. 16 cm. De algehele conditie is goed, geen dingen die bij dragen opvallen. Weinig gedragen, heeft meestal in de kluis gelegen bij de bank en nu DNK
De foto’s doen deze Omega niet helemaal recht, pas bij beweging zie je de wijzerplaat gaan leven en de diamantjes flonkeren.

Merk en model: Omega Constellation My Choice full diamond
Diameter: 22,5mm
Leeftijd: ca 1998
In mijn bezit ca. 2007.
Papieren, doos en eventuele accessoires: Omega reisetui, geen papieren
Verzendkosten of afgehaald: Overdracht in persoon, betalen per bankoverschrijving
Conditie (krassen, werking etc): niet nieuw, maar geen opvallende krassen
Soort uurwerk en kaliber: Omega Quartz, batterij nieuw
Vraagprijs: €1450

Vraagprijs:
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. Het horloge is al lange tijd in bezit.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

14 likes

:arrow_up:

1 like

Bieden mag best hoor.

2 likes

Nog een keer up en daarna gaat hij naar elders.