leuk aandenken voor Lukas, Heinrich of Karsten

:joy:

Bron IG @notesofberlin

Voordat deze off topic gaat… Een horloge gerelateerde poll

heb je ooit wel eens een horloge per ongeluk achtergelaten?
  • Ja
  • Nee
  • Weet niet zeker

0 stemmers

9 likes

Nee, wel een paar keer m’n sleutels moeten zoeken.

Dit snapt alleen de Dumpert generatie :laughing:

15 likes

Nee…… en toch een beetje. Wel een keer een G-SHOCK in het water laten vallen. Blijken die dingen dus niet te drijven (misschien was de mijne lek?). Maar goed… toch maar gaan varen. Ik kon de hele dag eigenlijk alleen maar denken aan die arme G-SHOCK daar op de bodem. Zijn seconden wegtikkend, wetende dat er op die donkere bodem eentje zijn laatste zal zijn. Aan het eind van de dag nog een reddingspoging ingezet. Harken, visnetten, alles!! Maar zonder resultaat. Een paar dagen gingen voorbij. De politie zei dat als een horloge niet binnen twee dagen terug was, ze er weinig hoop op hadden dat ik deze ooit nog terug zou zien. Na 5 dagen toch nog 1 poging gewaagd…… in mijn zwembroek de plomp in en voelen met die tenen. En BAM! Daar was ineens dat verlossende gevoel. Dat heerlijke resin tussen mijn tenen! Direct gekeken naar het scherm…… helemaal niets…… dus iedereen in paniek natuurlijk…. Snel de ADR erbij……. Maar die was gelijk niet nodig. De warmte van de zon was genoeg om hem uit zijn slaapstand te halen. Even twee keer knipperen en toen die prachtige secondenglimlag! Het eerste dat hij tegen me zei was: “ik wist dat ik op je kon tellen”. Dus ik zei: “en ik op jouw vriend”. En we zijn tot op de dag van vandaag onafscheidelijk.

24 likes

Es war ein Sonderzug nach Pankow?
(3e regel 1e alinea)

Udo Lindenberg - Sonderzug nach Pankow 1983 (official video) - Bing video

3 likes

Haha, mooi verhaal. Wel zo een keer een fiets ‘kwijtgeraakt’. Volgende ochtend vergeten dat ik blijkbaar op de fiets was gekomen en in haar tuin had gezet. Ik vermoed dat die fiets er nu, 15 jaar later, nog staat ;). Geen pamfletten of belacties van mijn kant trouwens!

2 likes

:smiling_face_with_three_hearts: vraagt om een foto…. :laughing:

Ja, shit… sorry, ik heb hem even niet bij me :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja shit… Maar nu wil ik weten hoe dit is afgelopen!

1 like

Nee, maar een huurder heeft wel eens 120k aan goud laten liggen (geen grap) na vertrek. Overigens keurig terugbezorgd.

2 likes

Stuur even een mailtje. Ik gok dat het een gmail.com adres is :innocent:

Oh what the heck… even mailtje gestuurd om te zien of dat het goede e-mailadres is, en of het horloge is terug gevonden.

1 like

Ja, met enige regelmaat voordat ik daadwerkelijk een verslaving ontwikkelde voor polsklokjes, zoals mevr. Nash ze altijd neemt.

Wel altijd terug gevonden

Nee gelukkig niet, er liep waarschijnlijk wel een tijdje een pooier van een Bulgaarse hoer met een dikke Buddha to Buddha rond in Antwerpen die een goede vriend 15 jaar geleden is vergeten.

Sindsdien heb je hier voor anderhalve ton aan horloges aangeboden en woon je op stand in het pittoreske Praag. Hmmm

3 likes

:rofl:

1 like

Wat een coïncidentie! :slight_smile:

Wel mooi hier hoor! Mocht je nog een keertje deze kant op komen tuffen, altijd welkom!

1 like

Leuk Maarten, wat een stap joh!

1 like

Neen maar wel mijn trouwring is vergeten in een locker aan het zwembad😖 wel 15 minuten later teruggevonden. Al goed of ik had deze waarschijnlijk niet meer nodig gehad. Sindsdien nooit meer gedragen en ligt al meer dan 10 jaar ondertussen veilig opgeborgen.