Veel liefhebbers vroegen zich af welk horloge Max Verstappen om had na zijn mega overwinning! In het artikel van esquire het antwoord: http://www.esquire.nl/stijl-carriere/news/a3892/maar-wat-voor-horloge-droeg-max-verstappen/
Tja ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet zo’n Tag fan ben , maar toch is dit een heeeeeeel erg mooi model.
Waarom is dit merk eigenlijk niet zo in trek als bijvoorbeeld Omega ? Want deze klokjes kosten toch ook best een hoop geld maar toch zijn ze minder geliefd , ook bij de tweede hands juweliers zijn ze niet zo heel erg geliefd , waarom niet vraag ik me af .
Mag ik zeggen dat ik het 1963-model veel mooier vindt? #nusparengaat
Omdat tweedehands juweliers voornamelijk aan horlogefanaten verkopen. En zoals je zelf al opmerkte houden deze wat minder van Tag Heuer.
Komt deels door de overname van Heuer (wel zeer populair) door TAG begin jaren '80, wat veel liefhebbers nog steeds niet kunnen verkroppen om één of andere reden.
Maar bij velen is Tag Heuer wel geliefd hoor, ik zie ze toch zeer regelmatig voorbij komen…
Dit automatische chronograafuurwerk werd door TAG Heuer ontwikkeld
(eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ze dat deden in samenwerking met
Seiko)
hahaha ik moet toch even een gniffel onderdrukken!
" Dit automatische chronograafuurwerk werd door TAG Heuer ontwikkeld (eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ze dat deden in samenwerking met Seiko) "
wilde ik net plaatsen…welke figuur schrijft dit artikel zeg…een klein beetje google gebruiken en je weet echt hoe het zit…
een figuur dat overduidelijk ook denkt dat Engels de officiële taal van Zwitserland is… blegh…
(detailpunt maar ik kan er echt niet tegen)
Ik vermoed dat TH de auteur wel eea ingefluisterd heeft…
Gezien de sponsoring van TH aan Red Bull Racing niet meer dan logisch dat Max een TH daagt natuurlijk.
Naja ik was gewoon benieuwd waarom Tag Heuer minder geliefd is dan de andere merken( en ik mezelf laat meeslepen in die menigte van mensen die niet zo van dit merk houden , omdat ik het zonde vind om 3k voor een klokje uit te geven in de wetenschap dat je het er niet meer voor terug krijg als je er vanaf wil of dat juweliers hun neus er bijna voor ophalen)
Maar nogmaals eerlijk is eerlijk het zijn gewoon echt wel heel mooie horloges en het is jammer dat het is zoals het is.
Bedankt voor de reacties.
Z’n vader was in zijn tijd ambassadeur voor Favre Leuba, Die hadden in de tijd een comeback, maar bestaat volgens mij inmiddels (weer) niet meer. Favre Leuba - Jos Verstappen