Leuk artikel Van der Gang over passie voor horloges

Leuk artikel over Wybe van der Gang over zijn bedrijf :blush: mooie qoute van Wybe : Dan zeg ik vaak: “Het is veel geld, maar het is niet duur.”’ :wink:

11 likes

Had dit artikel ook gezien. Lijkt me logisch zijn quote. Het is niet bepaald reclame als hij iets anders had gezegd :wink:

1 like

Ben het merk steeds meer gaan waarderen, heb je een top product van eigen bodem en zeker exclusief :slight_smile:

1 like

+1

1 like

Leuk artikel. Dankje voor het delen! Het klopt wél wat er in staat. Het is een exclusief top horloge en zeer mooi afgewerkt. Ik ben nog altijd erg blij met die van mij. :slightly_smiling_face:

Staat er nu 1 in bestelling en heb er onlangs eentje kunnen overnemen van 1ste eigenaar :blush:

6 likes

Mooi hoor! :ok_hand:

Hier de mijne. :slightly_smiling_face:

8 likes

Ook mooi met de dag/maand boven :slight_smile:

1 like

Dankjewel kerel! :slightly_smiling_face: Dit is een vroege Van der Gang triple calendar; volgens mij nog van hetzelfde model als waar hij in eerste instantie naam mee heeft gemaakt (deze is ref. 20002 uit 2006). Het mooie bij Van der Gang is dat hij deze ook nog steeds gewoon maakt. Kan je nog steeds nieuw kopen bij hem.

1 like

Heb ook nog de nieuwe kleur omgehad sunburst groen, deze moet ook nog geïntroduceerd worden :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ik had er één, erg mooi :ok_hand:

4 likes

Jammer alleen ‘had’ 🫢 zal vast iets moois voor terug gekomen zijn :+1:t2:

1 like

Heb dit model en ben er, tot op de dag van vandaag, ontzettend blij mee :partying_face:

2 likes

Mooi exemplaar :blush: heb je hem al lang :roll_eyes: veel plezier ervan :grin:

Dank je wel “Seumpie”! Heb 'm al een paar jaar en heb er ontzettend veel plezier van. Ik heb er geen omkijken naar, erg comfortabel en goed de tijd houdend. Recentelijk de band (laten) vervangen voor een frisse blauwe.
Laat het voorjaar maar komen :heart_eyes:

1 like