De dame van de winkel of je dochter ?
Ik vind dit zelfs als volwassene een heel gaaf horloge! Zelfde maat als de typische skindivers van de jaren 70! Als ik nog een alledaags horloge nodig zou hebben zou ik deze overwegen!
Leuke opties. Kids hier zijn net wat ouder en zijn voor de Casio LRW200H-1BV gegaan. 34mm, waterdicht en wilde graag wijzers ipv digitaal (geeft wmb wat meer gevoel bij tijd, hoe lang nog tot het 12.00 is oid).
Tegen de verkopende dame uiteraard, dat een meisje van twee, een op kinder hoogte gemaakte vitrine betast om haar interesse duidelijk te maken lijkt mij eerder een complimentje waard
Koop vooral iets waar hij blij van wordt. Onze dochter van 5 heeft net haar eerste horloge gehad. Ze is helemaal gek van Minnie Mouse, dus een Minnie Mouse horloge gekocht. Resultaat, een helemaal happy kind.
Persoonlijk denk ik dat kwaliteit op deze leeftijd minder een issue is, die goedkope quartz uurwerkjes blijven ook echt wel lopen hoor.
Uiteindelijk wil je een Rolex…
Nu meer serieus: ik zou hem zelf laten kiezen. Mijn zus had een flikflak en ik had een digitale Casio. Ik zou zelf nooit een flikflak gewild of gedragen hebben. Daarna nog veel andere dingen gehad maar altijd wel zelf gekozen.
Ga voor de AD experience met een flikflak (wanneer ze weer open zijn).
Een van de weinige merken die in mijn ogen echt aan kleine kinderen denkt.
Analoog is een pré wat mij betreft, komt met papier om tijd te oefenen, zijn zoveel versies van dat er altijd wel iets leuks tussen zit én het ding mag in z’n geheel in de wasmachine
Welk horloge het leukst is voor je zoon, dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat mijn zoon vergroeid is met zijn Casio.
Bijna letterlijk, hij doet experimenten hoe lang hij hem om kan houden, de teller staat nu op drie maanden continu.
Het is fijn als het horloge een stootje kan hebben en ook een middagje in het zand aan de waterkant overleeft. Je kunt hem ook leren om het horloge dan af te doen. Ik ben daar te lui voor. Daarnaast ben ik van mening dan een kinderhorloge sterk genoeg moet zijn om kinderactiviteiten te overleven.
Ik heb het horloge samen met mijn zoon uitgezocht op internet. (kinderhorloges punt nl.) Samen een horloge uitzoeken vond ik een fijne ervaring, of dat bij een AD moet dat weet ik niet.
Als je tips nodig hebt, just let me know. Een paar jaar terug hebben wij een nieuwe wandklok gekocht en zijn helemaal tevreden. Slechts elke 6 maanden hoeven wij hem op tijd te zetten, eenvoudige batterijwissel en aangezien deze al jaren bij ons aan de muur hangt onder zeeniveau, zit het met de WR ook wel snor
De mooiste die ik tot hier toe gezien heb is die groene die je zelf voorsteld. Hartstikke stoer toch, voor een bink van vijf.
Hier pas nog een buurjongetje een legerpetje gegeven wat je vroeger niet van mijn zoons hoofd af kreeg, en ook bij de buurjongen moet je het eraf knuppelen
Ik zou ook voor de groene gaan uit jouw eerste post.
Staat een vliegtuig op, en dat is stoer, en wil hij natuurlijk piloot worden zoals de meeste jongens
Kan ook niet anders, met jouw avatar.
Sowieso een analoog horloge, zodat ie kan (leren) klok kijken. Digitaal kan altijd nog.
Ik had een Lego horloge bij Kruidvat gekocht. Vond hij tof.
Ik zou een horloge kopen met combinatie analoog en digitaal. Zo heb ik vroeger klok leren kijken.