Leuk eerste horloge voor zoontje

Mijn oudste zoontje wordt dit jaar 5 en hij vind papa’s horloge “collectie” maar al te interessant.

Daarom vind ik het leuk om hem voor zijn verjaardag z’n eigen horloge te geven.

Zelf zag ik de volgende modellen maar als iemand anders nog leuke tips heeft hoor ik het graag!

10 likes

Die groene is best stoer :+1:

2 likes

4 likes

Flik Flak is leuk en best goed. Mijn dochter heeft er een gehad.
Mijn zoontje draagt deze af en toe. Lichtje is natuurlijk leuk in het donker


Mijn ervaring: horloges worden maar soms gedragen door jonge kinderen.

5 likes

Lorus R2307fx9
100m water resist
Verlichting en lume, m’n zoon van 8 is er dol op!

3 likes

Die groene is gaaf! Maar ik zou de blauwe Flik Flak kiezen met vliegtuigjes.

Ik zou iets kiezen waar je zoon helemaal gek van is. Ik had dat als kind met vliegtuigen en dinosaurussen. Aan de horloges te zien jouw zoon ook?

1 like

Zeker FlikFlak. Ben er zelf ook mee opgegroeid!

Je zou ook op tikkers kunnen zoeken.

Bijv deze ‘hulk’ :hugs:

Website van tikkers

2 likes

Binnenkort een wandklok kopen met mijn vrouw. Ook maar even dan een topic aanmaken welke wandklok het deskundig advies van het forum bij aanbeveelt…

3 likes

Ga voor de F91-W
Dat is perfect voor jonge jochies.

Zuur

12 likes

Heb voor mijn zoontje ook een flik flak gekocht, had er ook eentje als kind vandaar…
Tip: bij sommige modellen kan je de naam laten borduren in het bandje

1 like

Deze is leuk:

Als het echt analoog moet is, maakt AP ook nog kindermaatjes:

5 likes

Wij gingen ook voor de AD experience. Alleen dan oorbelletjes schieten.
Was ook een onvergetelijke dag :rofl:

1 like

Flik flak :grin:

Dank allen voor de (soms ludieke) tips !

De “AD” experience is inderdaad een leuke aanvulling.

1 like

Dat mag dus niet… want het heet hier “Horlogeforum” en geen wandklok forum, zuurstok.

6 likes

Hij is nog wel erg klein. Lekker een flikflak doen!
Heeft die van mij van 4 ook. Paar keer per maand wil ze 'm plotseling om :slightly_smiling_face:

Hier bij de lokale juwelier verkopen ze kinder horloges van Garonne. Beide dochters liepen met 2 jaar oud al met een horloge om.

Beide keren een AD experience die te wensen over liet. De eerste keer kwam ik met de oudste dochter in de zaak voor een cadeautje voor mama. Toen mijn dochter met haar kleine vingers op het glas van de vitrine stond te vegen en riep: “papa ik wil die” werd er zuur gereageerd dat ze de boel vies maakte.

Heb iets belerends tegen de dame gezegd en het voor de rest genegeerd. Mijn papa hart vulde zich namelijk met trots en blijdschap dat de kleine meid ook een horloge wilde. Uiteraard gekocht. Ze heeft de hele weg naar huis in ieder reflecterende etalage ruit staan genieten van haar kado.

Heb even gezocht op het merk en kwam deze tegen die mij wat geschikter lijkt voor een jongen dan deze roze bandjes van mijn dochters

https://www.horloge.nl/garonne-kids-young-urban-quartz-kinderhorloge-met-siliconen-band-kq11q465.htm