Leuk gebaar van Nomos Glashütte

Leuk voor iedere horlogeliefhebber:

http://www.nomos-store.com/en/NOMOS-Strap/

Als ik met zo’n ding ga lopen lijkt het net of ik bij zo’n all inclusive kudde hoor (td).

Ik ben toch niet gek…

Okay okay, leuk voor bijna iedere horlogeliefhebber :wink:

Ik heb er een aangevraagd :slight_smile:

Ik heb er ook een aangevraagd :smiley:

Voor degenen die de voorwaarden niet lezen: “No shipping to The Netherlands”…

Waarom zou dàt nu zijn?

Raar, want dit wordt ook vermeld:

§ 7 Delivery conditions

7.1 We deliver solely within Germany and to the following countries: Argentina, Australia, Austria, Belgium, Brazil, Bulgaria, Canada, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Greece, Hungary, India, Ireland, Italy, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxemburg, Malaysia, Malta, Monaco, Netherlands, New Zealand, Norway, Philippines, Poland, Portugal, Qatar, Romania, Saudi Arabia, Singapore, Slovakia, Slovenia, South Africa, Spain, Sweden, Switzerland, United Arab Emirates, United Kingdom, United States.

Mijn post is ook meer om de 'gratis-jagers’scherp te houden…en dat werkt dus.
:slight_smile:

WilSeiko Schreef:

Mijn post is ook meer om de 'gratis-jagers’scherp
te houden…en dat werkt dus.
:slight_smile:

:smiley:

Het bandje hoef ik niet. Maar ik vroeg me af wat de reden zou kunnen zijn dat niet naar Nederland verzonden zou worden… De reputatie van PostNL…of de reputatie van ons Nederlanders :wink:

Persoonlijk doelde ik een beetje op de reputatie van de Nederlanders…maar PostNL timmert inderdaad ook aardig (of juist niet-aardig) aan de weg (td).
Scherp!

Wat een gezeik om een armbandje, bah.

Ik houd dit soort dingen in het vervolg wel voor mezelf.

ticothijs82 Schreef:

Wat een gezeik om een armbandje, bah.

Ik houd dit soort dingen in het vervolg wel voor
mezelf.

He, nee joh, ik vind het heel leuk dat jij ons daarop attent hebt gemaakt. Ik ben echt de enige niet denk ik hoor…

ticothijs82 Schreef:

Wat een gezeik om een armbandje, bah.

Ik houd dit soort dingen in het vervolg wel voor
mezelf.

Weet niet of je op mij doelt, maar dit soort dingen vind ik altijd leuk om te zien. Dat ik er geen hoef te hebben wil toch niks zeggen? Ik hoef ook geen Patek, en toch lees ik er graag over.

Keep them coming…

Ik vind het wel :)-D om dit soort zaken te delen.

Ik doel op die brullende “tijger”.

Nee hoor, gewoon delen graag!

Ik wil een rode :smiley:

Volgens mij klopt die melding dat ze niet naar NL versturen niet. Heb een persoonlijke brief gehad waarin ze er ook een aanbieden.

Wel grappig, maar alleen als je een Nomos hebt en daar vind ik juist weer niet bij passen :wink:

Of je moet de Ahoi hebben: http://www.nomos-store.com/en/Watches/Ahoi/?force_sid=cd12b1b6f14da7ec046223d373c4997c

mcfr Schreef:

Wel grappig, maar alleen als je een Nomos hebt en
daar vind ik juist weer niet bij passen :wink:

Dat vind ik dus ook. Leuk gebaar, maar vind ze ook niet zo bij de horloges passen.
Maar altijd leuk om het te weten, dat wel (tu)