[video]http://m.youtube.com/watch?v=-7VluvfEUZE[/video]
Eric
Jjjjj… Nee, te groot logo en een te lelijk lettertype.
Ik vind het er wel leuk uit zien. Mijn voorkeur zou uit gaan naar de goedkoopste (en mooiste) versie, zonder de datum.
Ik vind het op zicht geen lelijk horloge… ik bespeur een vleugje Panerai, maar inderdaad… dat logo… ik vind het A: niet mooi, en B: te groot…
Ik denk dat er binnenkort nog wel een kickstarter Horloge aankomt… waarom ik dat denk?.. ik ben me druk aan het inlezen… daarom 
Ook ik vindt het logo veel te groot.
begrijp wel waarom ie t log zo groot wilt hebben, maar is ook mijn smaak niet. de uren en mimuten wijzers/lume vind ik wel weer erg fraai en uniek gedaan.
Ik vind de simpelste versie zonder datum ook het mooiste. Maar het logo is echt niet mooi/subtiel. De variant met race-strepen kan me nog minder bekoren…
Ik vind het op zicht geen lelijk horloge… ik
bespeur een vleugje Panerai, maar inderdaad… dat
logo… ik vind het A: niet mooi, en B: te groot…Ik denk dat er binnenkort nog wel een kickstarter
Horloge aankomt… waarom ik dat denk?.. ik ben me
druk aan het inlezen… daarom
@ Arie: Ik heb een kickstart horloge besteld, het komt pas in April. De eerste pledge vand 15k het zijn er ruim 35 geworden. Nu wachten.
Als je het op de juiste manier in elkaar zet en spannend genoeg maakt is het een geweldig middel om geld binnen te halen en gelijk een behoorlijke hoeveelheid horloges te verkopen zodat veel mensen met je product rond lopen en dit kan als een olievlek werken en vraag creeeren.
Succes. Maak het prototype maar eens af, ik ben echt benieuwd!
On topic: Mooi horloge met volgens de maker een dito afwerking. Het logo… Niet mijn ding, echter als je de site beken hebt is dat nou net zijn USP. Ik laat hem voorbij gaan.
De grote van dat logo kan m.i. best wel
maar dan moet je er wel een statement van maken
bijvoorbeeld door dat logo van opgelegd goud (kleur)
te maken
niet zo als nu dat je je afvraagt of er duivenpoep
op je glaasje zit.
doet mij denken aan een jean richard terrascope