Leuk klokje voor in de badkamer.... šŸ˜

2 likes

Ja die kende ik al idd, heb zelf al 2 klokken die niet lekker synchroon lopen dus ooit eens naar gekeken. Aar de radio module zo herinner ik me was me te prijzig. Geen idee wat er in deze klok zit maar voor een tientje is het de gok wel waard.

1 like

Ik heb de digitale versie, ook van de LIDL, duidelijk te zien vanuit de (stomende) douchecabine:

1 like

Heb ik ook :ok_hand::grin:

1 like

Ik moet zeggen dat ik ook steeds feller reageer op commentaarā€¦ Ik mag geen hout meer verbranden in de tuin, want CO2, ik mag niet meer lang douchen, want milieu, ik mag niet meer iedere dag vlees eten, want methaan en opwarming, ik mag geen diesel meer rijden, want ik ben de grote vervuiler ermeeā€¦

Joh jullie zoeken het allemaal maar uit met je bende, hoe meer ik niet schijn te mogen, hoe meer ik denk: ā€œzo lang ik er allemaal genoeg voor betaal, vind ik het wel bestā€ā€¦

Maar meneertje Robot Jetten stapte het afgelopen jaar wel 16 keer het vliegtuig in. Hypocriete bende!

Zoā€¦ Dat is eruit :wink:

De reactie op zijn ā€œlang douchenā€ heeft niks met milieu te maken, maar was een reactie op zijn ā€œstrak schemaā€.

Korter douchen is meer tijd voor andere dingen :wink:

Het milieu interesseert mij (ook) minder.

Mijn hele leven naar het werk gefietst (minimaal 25 km enkele reis) terwijl ik diverse collegaā€™s had die op 6 km van het werk wonen en elke dag met de auto kwamen.

1 like

Van badkamer klok naar een discussie over politiek in 3 comments ik, vind het knap hoor :ok_hand:

1 like

Kunnen die zuignappen er ook afgehaald worden?
Ik heb nl. al een haakje in de muur :grin:

1 like

Vast en zekerā€¦

afbeelding

1 like

Nee hoor. Wordt ie mooi schoon van.

Bovendien: Mā€™n waterdichte GS Wijkt. Niet. Af. En hoeft de komende drie jaar niet gesteld te worden. Dus heb ik de extra millieuvervuiling van zoā€™n nutteloos stuk plastic aan de muur van de badkamer ook niet nodig.

Want ja, ik zie de droogte in de buitengebieden, en ik voel wel een zekere druk om bewust met dingen om te gaan. Ik weet verder niet hoeveel @dfrenner met boeren geconfronteerd wordt in het Anton-Pieck-achtige Zoetermeer, maar hier zie je aan de oogsten dat er mogelijk problemen aan het ontstaan zijn.

Wat een ander doet moet ie zelf weten, maar ik wil nog wel een warmtepompje, zonnecellen op het dak en een circulaire douche. Dan kan de industrie in ieder geval niet naar mij wijzen omdat ik mā€™n reut niet op orde heb wanneer ik voor het aanpakken van belastingontwijking door grootbedrijven ga stemmen.

1 like

Nils! Held! Er waren er nog maar 2 maar 1 was voor mij genoeg.

Geweldig dingetje! Gaaf ook om te zien hoe hij het signaal uit Frankfurt oppakt.

Het valt me wel op dat de secondenwijzer niet exact op de indices stopt. Dus, als het bijvoorbeeld exact 5 uur 's middags is (aan de hand van uren en minutenwijzer) staat de secondenwijzer al 10 seconden verder. Ik ben benieuwd of het uurwerk dit aan de hand van het DCF77 signaal uit Frankfurt zelf aan past, dat hij de werkelijke tijd nog nauwkeuriger gaat aangevenā€¦

Dank voor de tip maatā€¦

1 like

Zit wel een gaatje speciaal voor om hem ook op te hangen inderdaad :+1::grinning:

Heheā€¦ .pas op dat hij niet van de muur valt :+1::grin:

Klopt maar dan zitten die nappen in de weg.

Dus lijkt mij dat er een manier moet zijn om die nappen
af te nemen.
En natuurlijk niet met een Stanley :grin:

1 like

En gebruik jij dan zeep, shampoo, conditioner of iets anders?:grimacing:

Ik heb even gecheckt. Ze zitten toch vrij vast. Ik durf niet te hard aan mā€™n zuignappen te trekken want dan ben ik bang dat ik mā€™n nieuwe klokje direct sloop. Maar he, dingetje kost 12 euro, als je al een haakje hebt zou ik er even een stanley bijhalenā€¦:grin:

2 likes

Misschien moet je draaien.
Zit er geen manual bij?

1 like

Huh :flushed: ā€¦ā‚¬9.99 toch?

1 like

Siliconen voet zit door het harde plastic gedrukt, draaien gaat nietā€¦

Overigens: Er zit een mooie pakkingsring om de klok! Als je de zuignappen verwijdert ligt het uurwerkje bloot met 4 mooie gaten van 1 cm doorsneeā€¦

Toch liever geen vocht in je klokje in de badkamer, toch liever niet draaien en trekken aan je zuignappen maar beter afsnijden :thinking:

2 likes

Oeps, zou kunnen, we hadden een hele kar vol: spruiten, draadjesvlees, aardappelpuree, puddingā€¦ :grin:

1 like