Leuk klokje voor in de badkamer.... šŸ˜

Deze week in de aanbieding bij de Lidl(ā‚¬9,99)ā€¦Radio Cotrolled badkamerklok met temperatuur en luchtvochtigheid meterā€¦Makkelijk onder de douche je horloge instellen :+1::grin:




17 likes

Wat, dan moet ik de kroon van mijn diver openschroevenā€¦ Dat ga ik niet onder de douche doen. :slight_smile:

1 like

Net voordat je gaat douchen dan :+1::joy:

1 like

Met je horloge onder de douche is sowieso al onzin.

2 likes

Dat bedoel ik :+1::grin:

1 like

Dat zeker!

5 likes

Hoezo ? ik heb een speciaal douche horloge.

3 likes

Hoeveel uur douche jij dan per keer?

1 like

ik douche altijd met een horloge om ! :neutral_face:

4 likes

Heeft niks te maken met uren maar heb in de ochtend een strak schema. Ik vind dat gewoon prettig.
Ik douche overigens wel vaak lang, volgens het waterbedrijf verbruik ik in mijn eentje wat normaal een gezin van 3 personen verbruikt. :grimacing:

2 likes

Misschien toch korter gaan douchen.

1 like

Gouden tip Nils, dankjewel!

2 likes

Graag gedaan :+1::grinning:

Wel de noppen goed plakken :grin:

1 like

Morgen gelijk effe scoren, wij hebben een stoomcabine, eens kijken hoelang hij daarin overleeft! :kissing_heart:

1 like

Voor een tientje te proberen :+1::grin: ā€¦Bij mij pleurde hij vanaf 2 meter al op de vloerā€¦had de zuignapjes niet vochtig gemaakt :sweat: ā€¦Hij tikt gelukkig wel verder :grin:

2 likes

Hahaha, geweldig dit.

1 like

Jipā€¦me stuntelsmurf :+1::joy:

2 likes

Tjonge jonge, wat ben jij snel op je teentjes getrapt zeg.

1 like

Cool dank voor de tip zocht al tijden een goedkope radio controlled klok voor de module (die is namelijk los al duurder dan deze klok)

Leuk voor het bouwen van een Rpi / Arduino project !

2 likes

Dat klinkt interessant! Ik vind het ook leuk om een beetje te rommelen, kun je iets meer over dat project vertellen? Een Topic starten? Koop ik er morgen 2ā€¦ :kissing_heart:

1 like