Leuk leesvoer voor alle horloge liefhebbers

Leuk leesvoer voor een ieder met een horloge vanaf het midden segment tot het high segment. Hoop dat ik daar veel liefhebbers blij mee kan maken, het zijn diverse tijdschriften over horloges. Het bestand is te groot om het hier te plaatsen, dus heb je interesse stuur dan even een pb met je e-mail adres en ik stuur het je toe via de mail.

Gr, Ferry

5 likes

Sneaky manier om aan onze e-mailadressen te komen. :thinking:

Je kan hem ook in een Dropbox oid delen? Als het geen illegale content is tenminste.

2 likes

Oh Chlorophyl, dat is totaal niet mijn bedoeling. Zo ben ik ook blij als mensen mij wijzer maken. Als je denkt dat dit mijn opzet is, kan je altijd nog een tijdelijk e-mail adres aanmaken. Met dropbox doe ik zelf nooit iets (ben nog steeds een digibeet), dit is dus echt goed bedoelt. Daarnaast biedt ik dit aan als een geste als liefhebber naar andere liefhebbers, je kan het ook negeren wat mij betreft.

2 likes

Soms zijn een paar printscreentjes handig, om aan te geven waarover het gaat :slight_smile::+1:

1 like

Iets met “waard en gasten” ?

Dat van die e-mailadressen? Oh haha da’s meer een grapje. :joy:

Verdiep je eens in het delen van grotere bestanden. Best makkelijk. Als je Microsoft of Google mail heb kan het ook.

Dit is simpel te gebruiken voor grote bestanden,

2 likes

Je moest eens weten opa!

1 like

Beste mensen, heb het geprobeerd te versturen met de link die HorlogeOpa heeft gestuurd. Benieuwd of het gelukt is, laat het even weten. Zo ja, wens ik iedereen veel succes met het lezen, ben je wel een paar uur aan kwijt :wink:

Als zelfs Opa dit kan gebruiken dan moet het lukken :joy::+1:

Lol HorlogeOpa, heb het op die manier gedaan. Benieuwd of het gelukt is :smiley:, ben zelf ook een opa hoor maar wel een digibeet opa :wink:

Als het bij jou verzonden is naar het juiste adres dan komt het aan en kan de ontvanger het downloaden en opslaan.

In mijn mail kan ik idd zien dat het verstuurd is en dat enkele het gedownload hebben, hoop dat ik ze er een plezier mee heb gedaan :smiley:

3 likes

Dank Fred!

1 like

Beste mensen, neem even een pauze. Wist niet dat er zoveel zouden reageren, maar goed daarom zitten we op dit leuke forum om info te delen.

Mijn likes zijn onderhand op, dus voor iedereen een :+1:

2 likes