Leuk nieuw Kickstarter project: Tiber diver

Zojuist is een nieuw Kickstarter project gelanceerd door River Watch Company: de Tiber diver. Er worden twee varianten aangeboden van een vintage duikhorloge met twee kronen een interne bezel. Persoonlijk vind ik dit een zeer geslaagd design en wil het jullie niet onthouden.

https://www.kickstarter.com/projects/745261199/introducing-the-river-watch-company-tiber-diver/description

Mooi concept! Vooral met de zwarte wijzerplaat…

Leuk ding. Zwart idd mooist imho.

Ja, leuk, maar op de een of andere manier doet het geheel mij wat dressy aan. Komt vooral door de kast, en die emotieloze vlakke glasplaat.

Ik had dezelfde gedachte. Daardoor wat mij betreft noch vlees noch vis.

Leuk project, maar ik ga de komende maanden even sparen… Vind de zwarte wel het mooist!

Gr Max

leuke modellen, maar ze hadden voor mijn smaak wat groter gemogen. Wel een prima afwerking!!

Dat ziet er best goed uit, jammer dat er geen datum op zit, een mooie 42mm en toch weer die lug to lug van 5cm, tja jammerrrrr

Leuke horloges. Ik vind het overigens ook meer dressy horloges dan duikers. Maar wel mooie exemplaren.

Staat emotieloos bij jou gelijk aan een dresser? :smile:

Gr Max

Nou, dat komt omdat ik een groot liefhebber ben van dik en bol plexiglas @MaxVH, daar zit pas leven in!

Vind ik de WUS dual crown toch leuker

Zie af en toe leuke kickstarters voorbijkomen, maar van dit horloge word ik niet warm of koud…

Het matte zwart is mooi (gefotografeerd) - de schrijfstijl is uitgekiend maar een duikhorloge op leder… is geen duikhorloge.
Het moet er vooral goed uitzien (zoals ze zelf ook zeggen).

Een horloge dat er vooral goed uitziet vind ik geen gek uitgangspunt. Dit is echter allemaal wat te matjes en te weinig onderscheidend.

Ik ben het eens met de stelling over leer op een duiker. Maar het haast dressy gevoel van dit design kan mij juist zeer bekoren!

Ik vind het ook een mooi klokje. Ik vind ook leuk dat je echt 2 verschillende stijlen kan kiezen. Ik vind de zilveren ook geslaagd.