Leuk om te zien: Breitling service video

http://www.breitling.com/service-quartz/

http://www.breitling.com/service-chrono/

Inderdaad, leuk filmpje…(tu)

Twee schitterende filmpjes! Ook voor wie wellicht zelf niet zo’n Breitling-fan is!! (tu)

Mijn beste,

Goede tip, fascinerend om te zien. B)

Orologio Signaturis Temporis

Als ze dat bij een onderhoudsbeurt effectief doen, dan verklaart dat die 500 euro natuurlijk wel… Wat zeg ik, dan valt dat nog héél goed mee! ::o

Bedankt Marc!

C.

Mooie filmpjes, bedankt voor de tip! (tu)

Die had ik ook nog niet gevonden Marc erg leuk om te zien dat de “dure” service beurten van Breitling dus
toch wel ergens op gebaseerd zijn. Zeer leuke video.

Floppy 71

Ze werden een beetje flauw van de reacties op de hoge prijs voor een service beurt denk ik. Daarom maar een propaganda filmpje gemaakt.

Ik kan wel zeggen dat mijn ervaring over deze beurt toch niet helemaal is zoals het hier gepresenteerd wordt. De laatste keer kreeg ik mijn Super Avenger terug inclusief een aantal krassen op het achterdeksel! Krassen die zich helaas niet zomaar weg lieten poetsen. Ze hadden de band niet gedemonteerd denk ik. Helaas zag ik dat natuurlijk pas thuis, want bij de juwelier ging ik ervan uit dat het goed was.

Ik ga straks na mijn Dvdtje kijken het filmpje checken, ben benieuwd!

Jürgen Schreef:

Ze werden een beetje flauw van de reacties op de
hoge prijs voor een service beurt denk ik. Daarom
maar een propaganda filmpje gemaakt.

Ik kan wel zeggen dat mijn ervaring over deze
beurt toch niet helemaal is zoals het hier
gepresenteerd wordt. De laatste keer kreeg ik mijn
Super Avenger terug inclusief een aantal krassen
op het achterdeksel! Krassen die zich helaas niet
zomaar weg lieten poetsen. Ze hadden de band niet
gedemonteerd denk ik. Helaas zag ik dat natuurlijk
pas thuis, want bij de juwelier ging ik ervan uit
dat het goed was.

Hmm, voor zulk een prijs had ik het doosje bij de juwelier wel effe opengemaakt hoor !
Vertrouwen is goed, maar zeker-is-zeker…

Leuke fimpjes, maar wat een priegelwerk zeg! Niks voor mij, ik werk met een slijptol en klauwhamer in mijn vrije tijd, dus horlogemaker heb ik maar geschrapt van mijn to-do list…