Leuk tikkende Timex XL camper

Soms duurt wachten op een horloge erg lang.
In mijn geval 2 Vostoks uit het verre Rusland, al vanaf eind maart.

Daarom deze maar intussen gekocht via Amazon.de, een Timex XL Camper voor 17,50. Prachtig horloge, en tikt lekker hard dus niet geschikt voor nachtkastjes:P

Hoe beleven jullie dat trouwens als je een paar weken op dat ene horloge moet wachten?

edit: tikfoutje:z

Leuke klok. De indiglo functie maakt hem helemaal apart. Nu nog deze op je jas naaien.

Ik vind hem er ook leuk uitzien. Proficiat en sterkte met het wachten op de russen.

Mijn Vostok ligt ook nog bij de douane :frowning:

gr, HjR

Pontiac Schreef:

Soms duurt wachten op een horloge erg lang.
In mijn geval 2 Vostoks uit het verre Rusland, al
vanaf eind maart.

Daarom deze maar intussen gekocht via Amazon.de,
een Timex XL Camper voor 17,50. Prachtig horloge,
en tikt lekker hard dus niet geschikt voor
nachtkastjes:P

http://i40.tinypic.com/19pov8.jpg

En leuk die verstopte indiglo.

Hoe beleven jullie dat trouwens als je een paar
weken op dat ene horloge moet wachten?

Elke dag minstens 1x vol verwachting de brievenbus openen.

Ik baal wel van het wachten! Iedere dag track & trace checken kan ik je niet aanraden: frustrerend!

TNT nog gebeld en die bevestigen dat ie bij de douane ligt te wachten op controle, en inmiddels een NL track en trace nummer heeft. Nog even doodleuk melden dat het maximaal 30 dagen kan duren. En als ik het begrijp loop je ook nog het risico op inklaringskosten etc.

Vraag me af of dat gewoon pech is, aangezien wk1 zijn komandirskie een stuk sneller binnen had. Nou ja, Victor is in ieder geval niets te verwijten.

We wachten! :wink:

gr, HjR

Pontiac Schreef:

Hoe beleven jullie dat trouwens als je een paar
weken op dat ene horloge moet wachten?

Dat lijkt me zo voorbij, als je net als ik, eens bijna 3 jaar op een horloge heb moeten wachten (Stowa FO) :). Hoop overigens dat je ze snel krijgt!

Een leuke Timex! (tu) En dat wachten… Je zou er gek van worden, maar soms hoort het ook bij de voorpret.
Ook ik zit al de nodige tijd te wachten op een Vostok, die waarschijnlijk bij de Douane ligt te liggen. Ik laat me verrassen.

Mooi horloge (tu).

Ik zit net als de andere leden ook op een paar Vostoks te wachten ook vanaf eind Maart.
Ach ze komen vanzelf, als het maar snel is!!! :X :X

Mvrgr, Andre

Coole Timex, leuke militaire invloeden. Ik heb destijds mijn Vostok in de Oekraine besteld, met 5 dagen in huis.

Is jouw Vostok nog steeds niet aangekomen??? Dan duurt ie wel erg lang zeg! Ik snap er niks van dat die van mij later verstuurd is en eerder binnen. Lijkt er idd op dat TNT expres zendingen achter houdt.
Hij zal heus wel aankomen hoor, maar waarom moet het zo lang duren!!!
Hoop voor je dat ie snel komt. En je weet het he: meteen een foto posten.

Succes en gr,
Wouter

Ha! Kijk net nog ff op track en trace (beetje obsessief das waar:D). Staat er dat ie vandaag bezorgd wordt. Maar misschien wat te optimistisch want:

“Door een technische storing worden de tijdvakken van vandaag (dinsdag 17 april 2012) niet goed getoond.
Pakketten worden wel gewoon bezorgd, maar waarschijnlijk niet binnen de getoonde tijdstippen.
Onze excuses voor het ongemak.”

Maar goed, goede hoop voor ons aller russen!

gr, HjR

Mijn beste,

De naam Timex roept bij mij roept bij mij ‘‘nostalgische beelden op, van een modern verleden’’.
Maar enfin,

Een prachtige Timex. Veel horloge voor weinig!!
Geniet ervan, in afwachting van de post!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-