Zijn er Zeeuwen uit Zierikzee op dit forum?
Dan is dit misschien wel leuk:
http://www.ebay.nl/itm/230961660537?ssPageName=STRK:MEBIDX:IT&_trksid=p3984.m1426.l2649
Hee, dat is leuk! Daar ben ik geboren en getogen! Ik woon nu in Brabant, maar heel de familie woont nog in Zierikzee. Misschien kent mijn opa die man nog wel, weet niet hoe oud dit horloge ongeveer is?
Ik ken e-bay niet, maar ik zal eens kijken of ik dit kan bemachtigen, is wel ontzettend leuk om te hebben
Thanks voor het delen!
Ik heb het item in mijn volglijst opgenomen maar zal het bieden laten tenzij Youri 1995 te kennen geeft dat het geen probleem is.
met vriendelijke groet,
Aad
Bedankt Aad! Ik zal mijn best te doen, ben alleen niet zo in de zakhorloges thuis dus weet niet tot hoever ik door moet bieden. Iemand idee? Wil hem wel graag!
Grappig, Willem van der Maas was goudsmid en horlogemaker en had zijn atelier in de Poststraat (voor mij welbekend!). Zijn zoon, Kees van der Maas, is hoofdredacteur van de Provinciale Zeeuwse Courant (PZC) geweest. Er is ook een aflevering van hem geweest in Helden van Toen
Volgens mij staat er nog wel een stukje over Willem van der Maas in een van de boeken bij mijn opa thuis, zal eens navragen!
Aad (e.a.),
Ik laat hem denk ik helaas toch schieten, dus bied gerust!