Leuk zeg, met m'n forumnaam erop!

Ik was nog op zoek naar een niet mechanischdoethetaltijdmaaktnietuitwatjeermeedoetsportentuinierenklussenendusookleukvooropvakantieinhetzwembadhorloge.

En toen kwam de G-7800 te koop. En die voldeed wel. Oogt erg robuust en degelijk en heeft ook wel iets ouderwets door de kast vorm.

Geinig detail van dit horloge is dat in de bovenste balk zelf tekst kunt plaatsen. Omega stond er al in en Seamaster was zo vriendelijk om mijn forumnaam toe te voegen. :}

Dit is ie dan:




Heb ik ook laten doen (rode tekst), maar dan door Rolex :D:D

Verschil moet er zijn… :smiley:

Wees gerust, ik heb er ook nog een die iets betaalbaarder was :slight_smile: en die wel echt is…

Haha, ik was al gerust…

Sowieso had ik de tekst ‘photoshopped’ al gelezen en verder denk ik dat als je genoeg geld zou hebben om een vintage Rolex zo te mishandelen ik in financieel opzicht ik me geen zorgen om je hoef te maken! :)-D

altijd gemakkelijk voor als je later dement word alhoewel het is dan wel te hopen dat je nog weet wat voor zwart geval dat is om je arm.B)-

oscar Schreef:

altijd gemakkelijk voor als je later dement word
)-

daarom doe ik het nu al… :slight_smile:

leuk ding, trouwens staat de text stil of loopt die net als lichtreclame.

Alletwee…

Standaard staat er El Penu en als ik op ‘rechtsboven’ dan loopt ie als een lichtreclame naar het einde om dan na enkele seconden weer terug te springen naar het ‘beginscherm’

graag gedaan en super dat hij goed bevalt, veel plezier met je:
mechanischdoethetaltijdmaaktnietuitwatjeermeedoetsportentuinierenklussenendusookleukvooropvakantieinhetzwembadhorloge
:smiley:

seamaster Schreef:

graag gedaan en super dat hij goed bevalt, veel
plezier met je:
mechanischdoethetaltijdmaaktnietuitwatjeermeedoets
portentuinierenklussenendusookleukvooropvakantiein
hetzwembadhorloge
:smiley:

Dank!

Maar bij dat eerste woord hoorde ‘niet’ nog wel. (soepel lopende zin, ik weet ut) :stuck_out_tongue:

El penumbra Schreef:

Alletwee…

Standaard staat er El Penu en als ik op
’rechtsboven’ dan loopt ie als een lichtreclame
naar het einde om dan na enkele seconden weer
terug te springen naar het ‘beginscherm’

oke helemaal te gek, ik wist niet dat dat op een horloge ook al kon.

Nogmaals gefeliciteerd met deze alleskunner!

Leuke klok! Zat hier ook over te twijfelen toen ik hem te koop zag staan…

Mijn beste,

Ziet er plezant uit deze ‘personal time assistant’.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze tijdloze tijdmeester!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Haha, m’n eerste PA… Die T vergeet ik voor het gemaak maar even!